loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1351 1393/12/13 نظرات (0)
عکس‌های سحر قریشی

ماجراهای ازدواج و بچه دار شدن سحر قریشی +عکس

سحر قریشی بازیگر زن خوب سینما و تلویزیون ایران که در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم «شیفت شب» نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ حضور دارد، در گفتگویی اختصاصی با تی وی پلاس حرف های تند و تیزی به زبان آورد.

اگه آنجلینا جولی بود همه به به و چه چه […] سحر قریشی بازیگر زن خوب سینما و تلویزیون ایران که در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم «شیفت شب» نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ حضور دارد، در گفتگویی اختصاصی با تی وی پلاس حرف های تند و تیزی به زبان آورد.

سحر قریشی از ماجراهای ازدواج و بچه دار شدنش میگوید

در حاشیه اکران فیلم «تگرگ و آفتاب» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، با سحر قریشی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران که اتفاقا در «تگرگ و آفتاب» هم به ایفای نقش پرداخته روبرو شدیم و داشتیم با او درباره حضورش در سینما حرف می زدیم که یکهو سر حرف درباره ممنوع التصویر بودنش در تلویزیون باز شد و او حرف های جالبی به زبان آورد. اعتراض شدید سحر قریشی به ممنوع التصویر بودنش در تلویزیون: حریم سلطان صلاحه، اما سحر قریشی نه؟!

سحر قریشی ( متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران ) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

وی سابقا همسر مهران ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

ماجراهای ازدواج و بچه دار شدن سحر قریشی +عکس

عکس‌های سحر قریشی

عکس سحر قریشی و حمید عسگری

عکس‌های سحر قریشی


ماجراهای ازدواج و بچه دار شدن سحر قریشی +عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت