loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1235 1392/06/03 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/rt/WQ/Tonic-model-16.jpg


از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است

آرام فاتحه بخوان

شاید خدا گذاشته ام را بیامرزد


•••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



تک درخت وصیت کرد

از چوبش تخت دو نفره نسازند


••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



تنها برای دل تنهام

اونی رو که دوستش داشتم و هیچ وقت نفهمید

و به پای احترام گذاشت


••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••




رفتم که نبینی پریشان شدنم را

غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را

در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم

تا تو نبینی غم تنها شدنم را



••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !



••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



مثل آتیش تو صحرا

یا که طوفان تو دریا

مثل ظلمت توی شب ها

جون به لب موندم و تنها


••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••


هر چند نمی‌دانم خواب‌ هایت را با که شریک می‌ شوی

اما هنوز شریک تمام بی‌خوابی ‌های من تویی



••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه

قلبش به خاطر من میتپه



••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی


••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••


در تنهایی هایم نیز به یاد توام

زیرا با وجود شلوغی دورم هم بدون تو تنهایم



••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



تنهای تنها نیز شوم

بی کس و رسوا نیز شوم

باز هم آرامم

خدا را دارم


••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



تمام آرزوی من برایت این است

تنها نشوی


••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



بس که دیوار دلم کوتاه است

هرکه از کوچه "تنهایی" ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده

سرکی می کشد و می گذرد



••••••••••••••••••••••••••

اس ام اس تنهایی

•••••••••••••••••••



چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟

پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی

نـتــرس از هجــوم حـضـــورم

چــــیزی جــز تَـنهــایـے مُـطلـَــق با من نیـــست



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت