loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 155 1394/11/08 نظرات (0)

سری جدید اس ام اس های شعرگونه عاشقانه جدید

سری جدید اس ام اس های شعرگونه عاشقانه جدید و زیبا

 

عشقت نه سرسری است که از سر به در شود

مهرت نه عارضی است که جای دگر شود

عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم

با شیر اندرون شد و با جان به در شود !

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

دوسِت دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه

دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوسِت دارمـ حتی اگه یه شب به خواب من نیای

عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

ببار ای اشک سیل آسا که یارم بر نمی گردد

در این دنیای تنهایی به ما یاور نمی گردد

هزاران بار جان دادم به عشقش روز و شب اما

دریغا خُلقِ بی مهرش به ما خوشتر نمی گردد

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

آنچنان کز رفتن گل خار می ماند به جا

از جوانی حسرت بسیار می ماند به جا

آه افسوس و سرشک گرم و داغ حسرت است

آنچه از عمر سبک رفتار می ماند به جا

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

از تو انتظار نداشتم دستمو رها کنی

من واست بمیرم و به دیگری نگاه کنی

باورم نمیشه که من از خدا تو رو بخوام

تو واسه یکی دیگه شبا خدا خدا کنی

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

من و تو از تبار بی کسانیم

در این غوغا چه کَس را کَس بدانیم

کسی نشنیده فریاد کمک را

کمک کن تا برای هم بمانیم

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

فریبم داد و با من حقه ها کرد

خودش را در نگاه من خدا کرد

همین که در دلم یکتاترین شد

مرا با بی کسی هایم رها کرد

 

اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

سینه ام یک دفتر تا خورده است

واژه هایش خیس و سرد و مرده است

من نمیگویم ولی انصاف نیست

دوریت گویی دلم را برده است

 

⊗ اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

آمد بهار و حیف که ما را بهار نیست

وین جرعه ها به کام دلم خوش گوار نیست

گفتم بهار آمد و پر شد جهان ز گل

دیدم که یار نامد و گفتم بهار نیست

 

⊗ اس ام اس شعرگونه عاشقانه جدید ⊗

 

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد

وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد

جورم چنان بدل بنمودی که قلب من

گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت