loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 115 1394/11/06 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید,اس ام اس تنهایی جدید,اس ام اس تنهایی غمگین

اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه، سری جدید اس ام اس های تنهایی بهمن ماه

 

این روزها برای تنها شدن

کافیست صــــــــــــــــادق باشی

 


اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴


 

انگشتت را هرجای نقشه خواستی بگذار فرقی نمی کند

تنهایی من عمیق ترین جای جهان است

و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد

 


اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴


 

مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن

آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای بـا هــــــــــــــــم بـودن است

 


اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴


 

احتیاط

در این شهرِ لاکردار

تمام کوچه باغ های عاشقی

به اتوبان های تنهایی وصل می شوند

 


اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴


 

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم

یه دل گرفته

یه زندگی پر از خالی

من سرشارم از تنــهایـــــــــی

 


اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴


 

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست

باور کن بعضیا تنهاترت می کنند

 

∴ اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴

 

بد نیست!

تنهایی دارد صیقلم می دهد

اما از آن روزی می ترسم

که از گوی وجودم

جز محور میانی ای نماند

 

∴ اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴

 

سـاعـتـی چـنـد مـی گـیـری

کـه بـا مـن نـبـاشـی

هـر روسـپـی قـیـمـتـی دارد

مـی خـواهـم نـبـودنـت را بـخـرم

تـنـهـایـی!

 

∴ اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴

 

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم

و فهمیدم تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد

به شرط اینکه درکش کنم

 

∴ اس ام اس جدید تنهایی بهمن ماه ∴

 

اونایی که شما رو به وعده های پوچ استند بای نگه میدارند و میرند

هرگز بر نمی گردند،تا با تلنگری شما رو از تنهایی در بیاورند

گفتم که همیشه روشن باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت