loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2029 1392/06/01 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/111/5/images.jpeg

 

صبحی که شروعش با تو باشد ، خورشید دیگر اضافیست!!!

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمانت !

اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

باور کن فرقی نداره خواب باشم یا بیدار

زیباترین تصویر پیش چشمام همیشه آغوشته !

 

 

 

بقیه « اس ام اس نامزدی » در ادامه مطلب

 

 

 

در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم خریدارم …
نازت را میگویم !

 

 

 

اس ام اس نامزدی|www.litemode.iR|

 

 

 

من به خود میبالم که در این عصر یخی -- عشقی دارم که دلش آیینه خورشید است!

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

 

“دوستت دارم”


مثل آخرین پاکت سیگار یک تبعیــــدی!

 

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

لبخند تو تعادل شهر را به هم میزند،

اما تو بخند من شهر را دوباره میسازم!

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

 

ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !

 

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

 

از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری …

 

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

ضربان قلبم
با تو : _/_/_/_
دور از تو : __ __
بدون تو : _____

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

لحظه‌ های با تو بودن ، از عمرم حساب نمی شوند !
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت !!!

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 

عشق پاک و واقعی تنها دلیل زندگی است !

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 


ΩΘΞΨΓΔΦΛΣΔ
به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن! از اون قدیما دوستت داشتم!

 

 

اس ام اس نامزدی|اس ام اس دوران نامزدی

 

 


دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم…



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت