loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 89 1395/05/03 نظرات (0)

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

چیزی که همیشه دوست داشتید تا از یک کارشناس بپرسید.

چیزی که ما همیشه سؤال می‌کنیم این است که بزرگ‌ترین چالش برای موهای زنان که همواره آن‌ها را در همه‌جا آزار می‌دهد چیست؟ ما از کارشناسانی در شرکت Paris L’Oreal در این مورد سؤال می‌کنیم. آن‌ها تمامی جوانب نظیر انتخاب بهترین رنگ مو برای رنگ پوست شما را سنجیده و به سؤالات پاسخ می‌دهند. با لایت مد همراه شوید تا پاسخ‌های آن‌ها را ببینیم.

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

سؤال اول: من می‌خواهم رنگ جدیدی را برای فصل بهار امتحان کنم، اما نسبت به آسیب موهای خود نگرانم. چگونه می‌توانم مطمئن شوم که هیچ آسیبی به موهای من وارد نمی‌شود؟

پاسخ: همه‌ی ما می‌دانیم که رنگ‌های مو می‌توانند برای سلامت مو مضر باشند، ازاین‌رو انتخاب محصولات بی‌خطر و فاقد سولفات مهم است، به‌خصوص اینکه اگر میزان استفاده از این رنگ‌ها مداوم باشد. زمانی که ما به‌طور هم‌زمان از شامپو و نرم‌کننده و یک ماسک موی هفتگی استفاده کنیم، خواص غیر ساینده این مواد به‌طور مؤثری موهای شما را تمیز کرده و آن‌ها را در برابر مواد آسیب‌زننده به رنگ مو نظیر اشعه فرابنفش، آب و گرما حفاظت می‌شود.

به‌علاوه خبر مهم دیگر این است که رنگ‌های دائمی می‌توانند در لایه‌های بیرونی مو نفوذ کرده و موجب ضخیم شدن موها شوند.

اگر برای اولین بار است که موهای خود را رنگ می‌کنید از رنگ‌های خیلی بلوند پرهیز کرده (به‌خصوص پلاتینیوم که می‌تواند آسیبی جدی به موهای شما وارد کند) و به‌جای آن از انواع دیگر رنگ‌های طلایی استفاده کنید.

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

سؤال: بهترین راه برای افزایش عمر رنگ مو چیست؟

پاسخ: اکثر مردم نمی‌دانند که برخی از عادت‌های روزانه می‌تواند رنگ موی آن‌ها را از بین ببرد. دوش گرفتن با آب خیلی داغ، شست‌وشوی بیش‌ازحد، استفاده از شامپوهایی با سولفات و حتی ایستادن بیش‌ازحد در زیر نور آفتاب می‌تواند به موهای شما آسیب جدی وارد کند. بهترین راه برای افزایش طول عمر رنگ موهای خود استفاده از محصولات ملایمی است که از موهای شما حفاظت کرده و مانع از رنگ‌پریدگی آن‌ها می‌شود. شامپوی شرکت L’Oreal با نام EverPure Moisture از این نوع است. این فرمولاسیون فاقد سولفات بوده و رنگ موها را برای 32 بار شست‌وشو محافظت می‌کند.

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

سؤال: آیا رنگ مویی وجود دارد که مناسب تمامی پوست‌ها باشد؟

پاسخ: تمامی رنگ‌ها از بلوند گرفته تا قهوه‌ای و مشکی می‌توانند مناسب هر پوستی باشند، اما بسیار مهم است که در ابتدا ته رنگ چهره فرد مشخص شود. ازآنجایی‌که موی شما رنگی است که همواره با شماست، وضعیت پوستی (سرد، گرم و یا خنثی) خود را مشخص کرده و سپس رنگ نهایی را انتخاب کنید.

ازاین‌رو روش‌های زیر را دنبال کنید:

داخل مچ دست خود را نگاه کنید: شما رنگ‌های طبیعی مختلفی را در آنجا خواهید یافت. اگر رگ‌های شما آبی و یا بنفش (با پوست صورتی یا زیتونی) هستند احتمالاً نوع پوست شما خنک است. اگر رگ‌های شما سبز (با پوست زرد یا طلایی) هستند، پوست شما از نوع گرم است. درصورتی‌که مقدار اندکی از این موارد در روی مچ شما مشاهده شود، پوست شما از نوع خنثی است.

چشمان خود را بررسی کنید: افرادی با چشمان آبی و سبز معمولاً دارای پوستی از نوع خنک هستند، درحالی‌که افرادی با لکه‌های طلایی در چشم پوستی گرم دارند. اگر تمامی این موارد را داشتید پوست شما از نوع خنثی است.
قانون طلایی را فراموش نکنید.

به‌منظور انتخاب بهترین رنگ مو، رنگی را انتخاب کنید که متضاد با ته رنگ پوست شما باشد. به این معنی که یک رنگ بلوند خنک مناسب صورتی با رنگ گرم است. درحالی‌که هایلایت‌های طلایی قهوه‌ای و یا کاراملی می‌توانند مناسب صورتی با رنگ سرد باشند.

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

سؤال: چگونه می‌توانم به موهای نرم و لخت خود حجم دهم؟

پاسخ: از هر خانمی که در مورد موهای خوب و صاف بپرسی خواهد گفت که استفاده از مواد نگهدارنده نظیر اسپری‌های مو، تنها راه برای موهای ضخیم و فرفری ماست. ور رفتن بیش‌ازحد با مو و یا استفاده از مواد نگهدارنده تنها باعث خوابیدن مو می‌شود.

از این راه مطمئن استفاده کنید: با سشوار موهای خود را خشک کرده (حتی اگر آن‌ها را نشسته باشید) تا اندکی جان بگیرند. سپس با استفاده از یک مسواک تمیز موهای خود را از ریشه پوش دهید (توجه خود را معطوف فرق سر کنید).

۵ سوال کارشناسی شده در مورد موهایتان

سؤال: یک نرم‌کننده با قابلیت پاک‌کنندگی چیست و چرا هر فردی صحبت از آن می‌کند؟

پاسخ: این نرم‌کننده‌ها موجب تمیزی مو بدون کف کردن می‌شوند. یک بار برای همیشه از این فرمول استفاده کنید: از یک مکمل برای مراقبت هر روزه از موهای خود استفاده کنید؛ یک نرم‌کننده با قدرت پاک‌کنندگی به شما این امکان را می‌دهد تا تنها در یک مرحله موهای خود را شسته و از خواص نرم‌کنندگی آن بهره ببرید.

محصول شرکت L’Oreal Paris با نام EverPure Cleansing Balm فاقد سولفات بوده و عاری از خواص رنگ برندگی است. با توجه به حجم و اندازه موهای خود بین 6 تا 10 پمپ از این محصول استفاده کرده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی سر شما باقی بماند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت