loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 83 1395/03/14 نظرات (0)

راههای بهبود رابطه بین زن و شوهر


راههای بهبود رابطه بین زن و شوهر

آیا زندگی متاهلی شما پر از فراز و نشیب است؟ آیا می‌خواهید که رابطه خود را با شوهرتان بهبود دهید؟ این کار کاملا به خود شما بستگی دارد. اگر خود را کنار بگذارید و در بهتر کردن رابطه خود با شوهرتان ابتکار عمل به خرج دهید، به طور حتم می‌توانید اوضاع را بهتر کنید. متن زیر را بخوانید تا بیاموزید که چگونه رابطه خود را با شوهرتان بهبود دهید.

هنگامی که درمورد رابطه بین زن و شوهر صحبت به میان می‌آید، نمونه‌های کمی از کسانی که زندگی مشترکی زیبا و رابطه ای خوب با یکدیگر دارند را پیدا می‌کنیم. این مساله به این دلیل است که رابطه بین زن و شوهر از مراحل زیادی عبور می‌کند و همچنین توقعات آن ها با گذشت زمان تغییر می‌کنند و در واقع بیشتر می‌شوند. اگر با زوج های متاهل گفتگو کنید،  متوجه خواهید شد که هر دوی آن ها بعد از ازدواج شکایت‌هایی از یکدیگر دارند. دلیل اصلی این موضوع این است که آن ها رفتار طرف مقابلشان را با گذشته مقایسه می‌کنند. اکثر ما زمانی را برای فکر کردن به گذشته و خیال پردازی در مورد آینده اختصاص می‌دهیم، اما اگر می‌خواهید که زندگی خوبی داشته باشید، باید در زمان حال فکر کنید و زندگی کنید. 

Dale Carnegie نوشته است: همه ما به جای لذت بردن از گل‌های رزی که امروز در پشت پنجره مان درآمده اند، در مورد باغ گل رز جادویی رویا پردازی می‌کنیم.اگر شما هم این کار را می‌کنید، برای شروع یک زندگی جدید هیچ وقت دیر نیست. تنها در مورد چیزهایی که دارید فکر کنید و دنیا را همان‌طوری که هست ببینید و زندگی کنید. سعی کنید که شوهرتان را درک کنید و بر روی نکات مثبت او متمرکز شوید. 

نکاتی برای بهبود رابطه با شوهرتان

این نکات برای کسانی که رابطه آنها در خطر است کارایی ندارد، بلکه مناسب کسانی است که می‌خواهند رابطه بهتری با شریک زندگیشان داشته باشند. 

بهبود روابط بین زن و شوهر,راهكارهاي بهبود رابطه زناشويي

۱- رابطه خود را تجزیه و تحلیل کنید.

در ابتدا، تجزیه و تحلیل کنید که چه نوع رابطه ای با همسر خود دارید. یک رابطه قوی رابطه ای است که در آن تمام تجربیات‌تان را با یکدیگر به اشتراک بگذارید، در کنار یکدیگر باشید،  با یکدیگر رابطه بهتری داشته باشید و در واقع همه چیز را با همدیگر انجام دهید. 

بهبود روابط بین زن و شوهر,راهكارهاي بهبود رابطه زناشويي

۲- برنامه ریزی کنید

وقت گران‌بهای خود را صرف بحث کردن درمورد اتفاقاتی که در گذشته افتاده و شروع کردن به دعوا و شکایت، نکنید. مانند انسان‌هایی که تازه عاشق شده اند رفتار کنید. در افکار گذشته خود غرق نشوید. لحظاتی را که با یکدیگر صرف می‌کنیم، باعث التیام بخشیدن به جسم و روح ما و انرژی دادن به آن ها می‌شوند. به یاد داشته باشید که، تمرین کردن مقدمه هرکاری است و به یادگیری منجر می‌شود . تمرین کنید که در حال زندگی کنید و زندگی خود را به زیبا ترین شکل ممکن دربیاورید.  

بهبود روابط بین زن و شوهر,راهكارهاي بهبود رابطه زناشويي

۳- با یکدیگر قرار ملاقات عاشقانه بگذارید

برای ملاقات عاشقانه با یکدیگر بیرون بروید. تازه نگه داشتن و شارژ کردن احساسات‌تان بسیار مهم است. همیشه منتظر این نباشید که همسرتان از شما دعوت کند. ابتکار عمل به خرج دهید و شما از او دعوت کنید که برای صرف یک شام عاشقانه با شما بیرون بیاید.  

بهبود روابط بین زن و شوهر,راهكارهاي بهبود رابطه زناشويي

۴- به خرید بروید

همانند اولین باری که با یکدیگر به خرید رفتید، با همسرتان به خرید بروید. دستان او را بگیرید. با انجام کارهای کوچک و کودکانه می‌توانید او را سورپرایز کنید. ممکن است این کارها مناسب سن شما نباشند اما او شوهر شماست و همیشه باید در مقابل او احساسات‌تان را زنده نگه دارید و نشان دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت