loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/05/05 نظرات (0)
به سه دلیل باید در تابستان لباس های نخی بپوشید

به سه دلیل باید در تابستان لباس های نخی بپوشید

وقتی بعد از چند دقیقه پیاده روی زیر آفتاب سوزان، زیر چتر می‌نشینید، چه حسی دارید؟ چرا زیاد عرق می‌کنیم؟ مخصوصا اگر لباس‌هایی از جنس نایلون و هر جنسی غیر از نخ پوشیده باشیم. 

در گرمای ۴۵ درجه و بیشتر از آن که در بعضی از کشورها وجود دارد، باید به شدت مواظب باشیم که دچار گرما زدگی و دیگر بیماری‌هایی که در اثر گرما به وجود می‌آیند، نشویم. از خودتان سوال ساده ای را بپرسید. چرا درلباس‌هایی به غیر نخی، عرق می‌کنید؟ جواب را در پائین مشاهده کنید. 

دقیقا چه اتفاقی می‌افتد؟

عرق کردن روش طبیعی بدن ما برای خنک شدن است. بدن ما در طول تابستان برای کاهش گرمای خود، زیاد عرق می‌کند. نخ ، الیافی است طبیعی که به دلیلی فواید زیادی که دارد برای گرمای تابستان مفید است.

به سه دلیل باید در تابستان لباس های نخی بپوشید

دلایلی که باید در تابستان لباس های نخی بپوشید

1. نخ، باعث می‌شود هوا به خوبی جریان پیدا کند و به جذب و از بین بردن رطوبت بدن که در اثر عرق کردن به وجود می‌آید، کمک می‌کند. و به دلیل این‌که بدن را خشک و خنک نگه می‌دارد، رشد و تکثیر قارچ را در بدن به حداقل می‌رساند.

2. نخ، سبک است و اگر رنگ روشن باشد باعث می‌شود به جای آنکه گرما جذب شود، از آن عبور کند و در نتیجه ما زیاد احساس گرما نمی‌کنیم. اگر به جای لباس‌های چسبان از لباس‌های گشاد استفاده کنیم، فضای زیادی برای عبور هوا وجود دارد و این مساله نیز باعث می‌شود که کمتر احساس گرما کنیم. 

3. نخ باعث کاهش واکنش‌های حساسیتی شدید می‌شود و برای کسانی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است. چون الیاف‌های مصنوعی دیگر مانند نایلون و ... ، گرما را جذب می‌کنند و در خود نگه می‌دارند و باعث جوش زدن، حساسیت‌های پوستی و بوی بد بدن می‌شوند.

به سه دلیل باید در تابستان لباس های نخی بپوشید

4. فصل تابستان نزدیک است، در نتیجه در این فصل، لباس‌های نخی بپوشید، رنگ لباس‌تان روش باشد، عینک آفتابی بزنید و از کلاه و کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت