loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 69 1394/09/11 نظرات (0)

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !

چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباش

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

تو را خواهم وگرنه یار کم نیست / گلی خواهم وگرنه خار کم نیست

گلی خواهم که در سایه اش بشینم / وگرنه سایه دیوار کم نیست

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ،

من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه! اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن!

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95


زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

فردا شد و باز هم تو گفتی فردا

امروز دلم ماند و یک دنیا حرف

یک هیچ به نفع دل تو تا فردا !

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

متاسفم دیگه امیدی نیست! افتادی تو معدن دلم حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم بیان عمرا بتونن بیارنت بیرون!!!

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

به سلامتی لبخندی که کمکت می کنه

تا برای همه توضیح ندی حالت داغونه

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

محکومین به اعدام را می بخشند چرا محکومین به عاشقی را نمی بخشند و میکشند

ببخش مرا که اینگونه عاشقت گشته ام

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95


من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین!
چرا نگاه میکنی؟؟؟
تنها ندیده ای؟؟؟
به من نخند…
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم…

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه آذر 95

پیری گفت:
اگر میخوای جوون بمونی دردهای دلتو فقط به کسی بگو که دوستش داری و دوستت داره…
گفتم:
پس تو چرا جوون نموندی ؟
گفت :
دوستش داشتم، دوستم نداشت

اس ام اس عاشقانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت