loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 87 1395/03/18 نظرات (0)

بحث فراتر از ابروست / خلق یک کار هنری است
بحث فراتر از ابروست / خلق یک کار هنری است

 در Brow Art Asia ابروهای‌تان را به آنچه شایسته‌اش هستند، برسانید .ابروها، باعث می‌شوند تا چشمان شما بیشتر به چشم بیایند و خط تراز گونه‌های ما را تکمیل می‌کند. ممکن است سال‌ها طول بکشد تا ابروانی ایده آل داشته باشید. خوشبختانه متخصصات هنری در Brow Art Asia، آماده و حاضراند تا بسته به این‌که فرم صورت شما، گرد است یا قلبی شکل، مربعی یا بیضوی، با کمک افراد متخصص سوزن کاری (embroidery) ابرو در این مرکز، بهترین مدل ابرویی که به چهره‌تان می‌آید را برای‌تان برگزینند.

بحث فراتر از ابروست / خلق یک کار هنری است

سوزن کاری ابرو چیست؟

این کار، با تتوی ابرو تفاوت دارد. سوزن کاری ابرو، تکنیک کاشت نیمه- دائمی ابرو است که رنگ‌دانه‌های رنگی را در لایه بالایی پوست ذخیره می‌کند. این رنگها با ضربات نرم، به فضاهای خالی میان هریک از موهای ابرو هدایت می‌شوند و این کار هم‌سو با جهت رویش مو صورت می گیرد. ترکیب رنگ خوب رنگ‌دانه و مهارت کاری،دست به دست هم، بهترین شکل ممکن را به ابرو می‌دهند. مشتریانی که به Brow Art Asia مراجعه می‌کنند، مشاوره‌های متعدد و دقیقی در مورد طراحی ابرو دریافت می‌کنند.

بحث فراتر از ابروست / خلق یک کار هنری است

اطلاعاتی در مورد متخصص مرکز

جوزپ چن، مشاور اصلی Brow Art Asia تجربه ای بیش از ده سال در زمینه آرایش‌های نیمه دائمی از جمله سوزن‌کاری ابرو، برجسته سازی لب و طراحی خط چشم دارد. جوزپ در این باره می‌گوید:« من به طور مرتب در هفت سالن خود، مشتریانی را می‌بینم که از یافتن مدل مناسب برای ابروهایشان ناامید شده اند. بیش از ده سال کار سوزن کاری ابرو را برای مهمان‌داران هواپیما، مدل‌ها و سلبریتی‌ها انجام داده ام وتکنیک خاصی را توسعه داده ام که تائوی شرقی و فلسفه زیبایی شناختی غرب را با هم درمی‌آمیزد و بدین ترتیب نمود هارمونیک و هماهنگی به چهره می‌دهد. این تکنیک آن‌قدر موفق است که ابروها را مجددا زنده می‌کند؛ حتی در خسته ترین چهره ها کاری می‌کند که چهره فرد به مراتب جوانتر به نظر می‌آید.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت