loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 345 1394/01/23 نظرات (0)
چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری
چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

خط چشم هیچ وقت به این اندازه پر کاربرد و بحث درباره آن این قدر سرگرم کننده نبوده است پس اگر به دنبال چهره ای منحصر به فرد برای بهار امسال هستید، چشمهایتان کلید رسیدن به آن هستند.

بخش زیبایی یاهو از وینسنت اوکندو، آرایشگر حرفه ای، دعوت کرده است تا محصولات و نکات مورد علاقه اش را برای شما فاش کند. اینجا همه چیز برای شما آماده است تا از رازهای او سر در بیاورید.

بگذارید صورتتان ساده بماند: طبق نظر اوکندو، اگر می خواهید چشمهایتان جلب توجه کند پس بقیه صورت را ساده باقی بگذارید. این کار چهره شما را مدرن تر می کند. می توانید از یک مرطوب کننده رنگ دار استفاده کنید یا کمی کانسیلر و برق لب بزنید. اوکندو برق لب رنگی 8 ساعته الیزابت آردن را پیشنهاد می کند.

ابروها را شانه کنید: ابروها باید همیشه مرتب و شانه شده باشند. اوکندو توصیه می کند که هر جا لازم است کمی داخل ابروهایتان مداد بکشید و آن را پر کنید، کمی هم ژل ابرو بزنید تا موها سر جای خودشان بایستند. اگر برای غروب آرایش می کنید، ابروهایتان را مشخص تر نشان دهید. اوکندو می گوید: “خانم ها فکر می کنند برای آرایش شب باید لبهایشان را برجسته تر نشان دهند اما ابروهای مشخص تر  جلوه مدرن تری دارند.

مژه ها را فراموش نکنید: اگر واقعا چهره خاصی می خواهید، از ریمل دیور استفاده کنید تا مژه هایتان را مانند مژه مصنوعی جلوه بدهند. اگر خودتان مژه های پر پشت دارید دیگر به ریمل خیلی قوی احتیاج ندارید. برای این دسته از افراد اوکندو پیشنهاد می کند که یک شانه ابرو داشته باشید و بعد ریمل زدن مژه ها را با آن شانه کنید تا مقدار اضافی ریمل بریزد.

از حالت چشم های خود آگاه باشید: انواع مختلف خط چشم وجود دارد ولی ممکن است همه آنها به چشمان شما نیاید. اوکندو می گوید: ممکن است شکل خاصی از خط چشم در ذهنتان داشته باشید اما باید آن را با حالت چشمانتان تطبیق دهید. به نظر اوکندو آنهایی که چشمانی با پلک افتاده دارند، باید بیشتر با خط چشم کلنجار بروند.

ما در اینجا با الهام از نمایش های مد بهاره مثل پرادا و سنت لورن، خط چشم های مختلف را روی خانم آن ماری امتحان کرده ایم و مطمئن هستیم که شما بهترین شکل را بری خودتان پیدا می کنید. پس با ما همراه شوید و از بین این همه، مدل مخصوص خودتان را پیدا کنید.

چهره شماره یک:چشمانی به سبک اسکار د لا رنتا 

چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

اول با یک مداد چشم قهوه ای یا مشکی خطی که دوست دارید را بکشید. برای اینکه حدود خط را کامل مشخص کنید، اطراف آن را با پنبه آغشته به کرم پاک کننده تمیز کنید. سپس با یک خط چشم ماندگار خطی که کشیده اید را پررنگ تر کنید.

یک پیشنهاد: خط چشم کرمی لورا مرسیه (Laura Mercier Crème Eye Liner in Noir) چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری


چهره شماره 2: امیلیو پوچی

 چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

اوکندو توصیه می کند که وقتی می خواهید تمام دور چشم را خط بکشید از یک خط چشم ضد آب استفاده کنید و سر را در حالتی نگه دارید که موقع کشیدن، مایع خط چشم پایین نریزد.

محصول پیشنهادی: خط چشم مستر کژال مایبلین (Maybelline Master Kajal in Onyx Rush) 


چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

اوکندو از این محصول در نمایش جی جی حدید استفاده کرده است و از نظر او بهتر است از این خط چشم برای خط داخل چشم استفاده شود.

چهره شماره 3: چشم هایی به سبک سلین 

چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

وقتی می خواهید شکل های دراماتیکی مثل این خط مستطیلی به سبک شوی سلین خلق کنید، همیشه اول از یک مداد برای کشیدن آن استفاده کنید. اگر یک راست سراغ خط چشم های ضد آب بروید، درست کردن اشتباهاتتان سخت می شود چون به این سادگی ها نمی شود آنها را پاک کرد.

همانطور که گفتیم از یک ریمل خوب مثل دیور برای مژه هایتان استفاده کنید (DiorShow Black Out Mascara) 

چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

چهره شماره 4: خط چشم های سنت لورن 

چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

اوکندو می گوید: چشم های هیچ کس به طور کامل قرینه نیست. پس هنگام آرایش از چشم، ابرو و گوش هایتان برای اندازه گیری استفاده کنید.برای خودتان نشانه بگذارید. مثلا در جای شروع خط چشم (معمولا وسط چشم) و در پایان آن ( بسته به نوع چشمانتان) نقطه بگذارید. این کار کمک می کند تا آرایش بی نقصی داشته باشید.

محصول پیشنهادی ما: خط چشم سه بعدی اسمش باکس (Smashbox Always Sharp 3D Liner in 3D Galaxy) 

چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

چهره شماره 5: چشم هایی به سبک و سیاق پرادا 

چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

به توصیه اوکندو اگر پلک های افتاده دارید، در قدم اول برای چشم هایتان بال بکشید. چون اگر اول هر کار دیگری انجام دهید وقتی چشمانتان را باز کنید چیزی نمی بینید.

آخرین پیشنهاد: ریمل ضد آب آناستازیا بورلی هیلز (Anastasia Beverly Hills Lash Genius Waterproof Topcoat) چهره ای منحصر به فرد با خط چشم های بهاری

اگر می خواهید ریمل تان از چشم ها پایین نریزد، روی مژه های پایین ریمل ضد آب بزنید یا آن ها را با ژل ضدآب کننده بپوشانید.



منبع:خبرپدیده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت