loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 7881 1393/10/08 نظرات (1)

عکس های جدید مه لقا جابری

مه‌لقا جابری مدل و مانکن ایرانی متولد ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ است.او ساکن سن دیگو در کالیفرنیا است.

در خارج او را با نام آیشا یونیک می شناسند.اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.بعضی ها از شباهت او به آیشواریا رای بازیگر هندی نیز می گویند ولی بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره او حاصل عمل های زیبایی متعدد است و طبیعی نیست.

تعداد عکس ها 10 عدد میباشد از دیدن عکس ها لذت ببرید امیدواریم از دیدن عکس ها لذت ببرید

مصاحبه با مه‌لقا جابری

نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم. من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم. من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم. باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است

مه لقا جابری کاندید زیباترین دختر جهان شد یک نشریه عربی بر این باور است که این دختر ایرانی را می توان به عنوان زیباترین زن دنیا انتخاب نمود. نشریه عربی خانم “ مه لقا جابری ”مدل ایرانی مقیم امریکا را زیباترین دختر دنیا معرفی نمود.سایت یاهو با انتشار این خبر از کاربران می پرسد نظرشان در این خصوص چیست و ایا افراد زیباتری نسبت به او وجود خواهند داشت که او را در این رقابت شکست دهند یا خیر؟

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

عکس‌های مه‌ لقا جابری,مه‌ لقا جابری

عکس های جدید مه لقا جابری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Lila در تاریخ 1395/08/16 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

جذاب نیست سرتاپا عملی اه اه این وباران خواننده اصلا به دل نمیشینن مهساخواننده وسحروسپیده خیلییییی بهترن به خدا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت