loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 43 1395/04/26 نظرات (0)

تاریخچه برند آدیداس

تاریخچه برند آدیداس

در سال 1924 Adolf “Adi” Dassler به همراه برادرش یک کارخانه تولید کفش به نام ‘’ کارخانه تولید کفش برادران Dassler ‘’ را تاسیس کرد. این دو برادر البته بعدا راه خود را جدا کردند و برادر آدولف، شرکت پوما را تاسیس کرد. شرکت آدیداس تا به امروز با شعار ‘’ هیچ چیز غیرممکن نیست ‘’ توانسته است که سرمایه‌ای در حدود 14.88 میلیارد یورو را به دست بیاورد و در سال 2012 مقام دومین شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم ورزشی را کسب کند.

پس از جدا شدن راه Adolf Dassler از برادرش، وی آدیداس را از طریق روش‌ها و استراتژی‌های شخصی اش مدیریت کرد تا اینکه رقابتی جدی میان آدیداس و پوما شکل گرفت. اسم آدیداس در واقع کوچک‌شده اسم سازنده آن یعنی Adolf “Adi” Dassler است.

تاریخچه برند آدیداس

سال‌های نخستین:

رقابتی جدی میان آدیداس و پوما، شرکتی که توسط برادر Adolf Dassler تاسیس شده بود، در گرفت. این دو برادر هرگز با یکدیگر کنار نیامدند. آنقدر این دعوا و کشمکش شدید بود که با اینکه هر دو پس از مرگ در یک قبرستان دفن شدند اما قبرهای آنها تا آنجا که ممکن بود از یکدیگر فاصله داشت.

با وجود تمام رقابت‌ها و اختلافات متعدد آدیداس با پوما و دیگر برند‌های معروف، این شرکت همچنان با ایده‌های خلاقانه، استراتژی‌های خاص و اهمیتی که برای حفظ اعتبار خود در مقابل برند‌های معروف دیگر مانند Reebok، Taylormade Golf و Rockport قائل است، در زمینه تولید لوازم ورزشی می‌درخشد.

تاریخچه برند آدیداس


Herbert Hainer مدیر عامل گروه AG آدیداس است و همچنین رئیس هیئت مدیره نیز هست. شعبه اصلی شرکت آدیداس در آلمان، شهر Herzogenaurach، قرار دارد و محصولات از آنجا به دیگر شعب ارسال می‌شود.

تاریخچه برند آدیداس

سال‌های اخیر:

 فعالیت شرکت آدیداس بر اساس شعار ‘’ هیچ چیز غیر ممکن نیست ‘’ استوار است. چندین دهه است که این شرکت با باشگاه‌ها و شخصیت‌های ورزشی در ارتباط است. رفتار و روحیه ورزشی جزو ابتدایی‌ترین اصول آدیداس از بدو تاسیس این شرکت بوده است. آدیداس با تمرکز بر ایده‌های خلاقانه و استراتژی‌های بازاریابی، توانسته است رشد و ترقی یابد.

تاریخچه برند آدیداس

نقاط عطف و دستاوردها:

اولین لباس ورزشی تولید شده توسط آدیداس در سال 1967 برای فرانس بکن‌باوئر بود. چهره‌هایی مانند زین‌الدین زیدان، میشاییل بالاک و آلیسون فلیکس با آدیداس همکاری می‌کردند. آدیداس همیشه همراه ورزش‌هایی مانند فوتبال، بسکتبال، گلف، تنیس، کریکت، راگبی، اسکیت برد و ژیمناستیک بوده است. یکی از تمرکز‌های آدیداس بر روی لباس‌های ورزش فوتبال و تجهیزات مرتبط به آن است.

تاریخچه برند آدیداس

آدیداس لباس ورزشی تیم‌ها و باشگاه‌های فوتبال معروفی از جمله بایرن مونیخ، میلان، چلسی و رئال مادرید را تامین می‌کند. علاوه بر این‌ها، استراتژی این شرکت بر پایه بازیکنان مطرح و مشهور، برند‌های نوآور و توسعه برند متمرکز است. همچنین، آدیداس لباس‌های فوتبال و تجهیزات مورد استفاده داوران در مسابقات بین المللی و باشگاهی را نیز تولید می‌کند. 

برند آدیداس از طریق داشتن بیش از 1000 فروشگاه در سراسر جهان، به قله‌های موفقیت رسیده است. همچنین این برند از طریق بازاریابی و دیگر ابزارهای تبلیغات، بازاریابی تاثیرگذاری را به وجود آورده است. واقعیت امر این است که آدیداس به نماد مد ورزشی تبدیل شده است. آدیداس با به کار گیری استراتژی‌های خوب ارتباطاتی اش، توانسته جایگاهی مهم برای خود ایجاد کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت