loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1005 1392/09/02 نظرات (0)



اگر دریای دل آبی ست توئی فانوس شبهایش

اگر حرفی زدم از گل توئی مفهوم معنایش

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

خوبان را باید روی چشمها گذاشت

کجایی؟

چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست گوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر این چشم بخوابد / آن یکی بیدار است!

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

هزار هزار قطار قطار

پاییز و زمستان دیوونه وار

تو لاله زار تو بیشه زار مثل بهار

بالا بری پایین بیای

دوستت دارم دیوونه وار!

—— —– —- — — – - — —- —– ——

فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است

پس یک دنیا لبخند برای تو!

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

~~~~~~~~~~

““““““

` ` ` ` ` `

“““““

اندکی در زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند.

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

شعرهایم را شبیه کوه مینویسم تا به رسم نقاشی های کودکانه از میانشان طلوع کنی…

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

صندوقچه ی آرزوهایم با یک کلمه پر شد

فقط تو…

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

بی خیال اسم ها و حرف ها را

من خلاصه می شوم در تو!

همین!!

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

آدمای اطرافم زیاد شدن

همشون یه جورایی دوستم دارن

ولی چه سود!

تو نیستی!

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

این روزها حراج دل است!!!

هی فلانی شکسته داریم!!! در حد “نو” خریداری؟؟

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

زیباترین آرزو ها تقدیم به تو تا زیباترین لحظه هایت را با من بگذرانی…

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

مینویسم دوستت دارم!

نگو که تکراریست شاید روزی برسد که نباشم تا تکرارش کنم…

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

باغ خوبه نه بی گل

چشم خوبه نه بی نور

دوست خوبه نه بی وفا

زندگی خوبه نه بی معشوق

من خوبم نه بی تو!

—— —– —- — — – - — — —- —– ——

زندگی اشکی بیش نیست

پس با اشک چشمانم مینویسم:

خدایا بهترینم را غم مده


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت