loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 951 1392/08/17 نظرات (0)

اس ام اس خفن جدید, اس ام اس خنده دار, اس ام اس خنده دار 92, اس ام اس خنده دار آبان, اس ام اس سرکاری آبان 1392, اس ام اس طنز, اس ام اس طنز جدید

 

اس ام اس و جوک خنده دار آبان ماه ۹۲ – سری سوم

به قول شیرازیا:
غذا مثل گلوله اس تا خوردیش باید بیفتی !

=======جوک های خنده دار=======
هدفون هم یه جور سلاح سرد به حساب میاد برای دفاع در مقابل زر زدن اطرافیان !

=======جوک های خنده دار=======
یه زمانی آرزو داشتم پادشاه بشم به نوکرام بگم واسم تخمه بشکونن, من بخورم.. تا اینکه مزمز با هزار تومن اومد رید تو آرزوم !

 

=======جوک های خنده دار=======
یه سری از آدم ها هم هستن ریکوئست می دن بعد چند روز بعد پس می گیرن
خوب عیزم من دارم تحقیقات محلی می کنم اخه

=======جوک های خنده دار=======
من نمیدونم چرا همینکه وارد دسشویی میشم شروع میکنم به نفس عمیق کشیدن 

 

=======جوک های خنده دار=======

 

ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕِ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﯿﮏ ﺩﺳﺖ
ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻟﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺸﻪ ؟؟؟ ﻣﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ؟؟؟ 

=======جوک های خنده دار=======
سَلامتی خونوادم و رَفیقام که با این ” اَعصاب “
بازم دوسَم دارن

لطفاً وقتی مى خواى دروغ بگى ، فقط روی خلاّقیتِ خودت حساب باز کن و اصلاً
درصدی جا برای خَریت من نذار !!
چون ته تهش به این نتیجه میرسی‌ که خر خودتی!!!

=======جوک های خنده دار=======

 

تو این روزا به بعضیا باید گفت عزیزم اگه نمی تونی آدم باشی حداقل حیوون بی آزاری باش!

=======جوک های خنده دار=======
با پاسپورت ایرانی میشه از ایران خارج شد ،اما نمیشه به جایی وارد شد … 

 

=======جوک های خنده دار=======
ﻧﻮﮐﻮﺷﯿﻤﻮﺭﻭ * ﻧﺎﻡ ﺟﺰﯾﺮﻩ ﻧﯿﺴﺖ، ﻧﺎﻡ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮊﺍﭘﻨﯽﻧﯿﺴﺖ،

ﻧﺎﻡ ﻫﻤﺴﺮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﭼﯿﻦ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺍﯾﻦ ﻧﺪﺍﯼ ﻣﻀﻄﺮﺏ

ﻳﻚ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﺸﻬﺪﻱ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺮ ﭘﺸﺖ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﯿﮑﻠﺖ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ

ﻭ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﻳﻨﺴﺖ ﮐﻪ *ﻣﻦ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﻦ ﻧﺪﻫﻰ !

=======جوک های خنده دار=======
رفتم دکتر میگم سِک سِکَم بند نمی یاد ‫

یه دخدر بدون آرایش نشونم داد ‫ از ترس سِک سِکم بند اومد ‫

اما الان از ترس خابم نمیبره

=======جوک های خنده دار=======

 

یکی از دلایل دست نیافتن من به اهدافم این بود که دستام مشغول کار دیگه ای بودن

=======جوک های خنده دار=======
همیشه سعی کردم در ارتباط با دیگران “غرور” بخرج ندم
اما بعضیا بهم یادآوری کردن که چیزی به اسم “غرور” هم در وجودم هست 

=======جوک های خنده دار=======

 

توو خارج یه دختر میره بیرون با یکم آرایش
اینجا یه آرایش میره بیرون با یکم دختر

=======جوک های خنده دار=======
جواد خیابانی در بازی های آخر شب :

بله بازی امروز …
نه الان دیگه بیست دقیقه بامداده الان دیگه تو فردا هستیم !!
اره الان دیگه امروز نیست الان فرداست که دارید این بازی رو میبینید !!!!
اره بازی فردا
نه امروز
عجب بازی شده ..

=======جوک های خنده دار=======

کی گفته گرونی شده؟؟
من خودم به شخصه پارسال دو هزار تؤمن تخمه میخریدم
امسالم دو هزار تؤمن تخمه میخرم!
فقط پارسال تو مُشما میداد امسال میگه جیبتو بیار جلو..! 

=======جوک های خنده دار=======
حالا که فهمیدم دولت امریکا همه مکالمات رو شنود میکرده میگم خدا کنه به اون قسمت از حرفام که داشتم به مامانم میگفتم خیلی دوس دارم تو امریکا زندگی کنم ترتیب اثر بده

=======جوک های خنده دار=======

 

اماراتیه :ﺍﻟﺨﻠﯿﺠﻞ ﺍﻟﻌﺮﺑﯽ !!!!
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ :ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﺎﻝ ﻣﺎﺳﺖ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﯾﻪ ﺷﺮ ﻁ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺪﯾﻤﺶ ﺷﻤﺎ |:
اماراتیه : ﺍﻵﺧﺠﻮﻥ !!!
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ : ﺟﻮﻥ ﻣﻦ ۱۰ ﺑﺎﺭ ﺑﮕﻮ ﮔﭻ ﭘﮋ
اماراتیه :ﺍﻟﮑﺼﺎﻓﻂ

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت