loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2419 1395/07/04 نظرات (0)

آموزش خیاطی کت و سارافون دخترانه پاییزی + الگو

آموزش خیاطی کت و سارافون دخترانه پاییزی + الگو
برای لباس هم من الگو نکشیدم،از لباساهی آمادش استفاده کردم،یعنی اندازه زدم دور یقه ،دور سینه، و...منتقل کردم روی پارچه،حالا روی کاغد کشیدم براتون گذاشتم ،بالای سارافون ساده ست،پشتش زیپ میخوره،دامنش کلوشه،خیلی راحت بود.
اما کتش یکم سخت بود و وقت برد.کلا من یک متر از پارچه سارافون گرفتم،چون دامن میخواست کلوش بشه یک متر گرفتم،اگه نه ازش اضافه اومد،نیم مترم از پارچه کت.پارچش لی کاغذیه

من این لباسو از روی این مدل درست کردم که یکی از بچه های تاپیک خیاطی برای دخترش درست کرده بود و این الگوها رو برامون گذاشته بود،البته من دامنشو تغییر دادم.

آموزش خیاطی کت و سارافون دخترانه پاییزی + الگو

الگو دوختن سارافون و کت بچه گانه

آموزش خیاطی کت و سارافون دخترانه پاییزی + الگو

الگو دوختن سارافون و کت بچه گانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت