loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/07/02 نظرات (0)

بهترین برنامه موبایل آرایشی برای آرایشگران! +عکس

بهترین برنامه موبایل آرایشی برای آرایشگران! +عکس

تابحال شده با دیدن عکس یک بازیگر، مدل یا یکی از دوستانتان از خودتان بپرسید برند رژ لب یا سایه‌اش چیست؟ بیشتر بانوان چنین تجربه‌ای دارند و برنامه GlamScout هم دقیقاً پاسخ همین نیاز است. کافی است عکس را به این برنامه بدهید تا لوازم آرایشی که در عکس دیده‌اید را در یکی از فروشگاه‌های آنلاین پیدا کند. بیشتر کاربران ایرانی اینترنت به فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی دسترسی ندارند؛ با اینحال این برنامه چندان هم برای بانوان ایرانی بی‌استفاده نخواهد بود. با من و لایت مد همراه باشید.

بهترین برنامه موبایل آرایشی برای آرایشگران! +عکس

برنامه GlamScout خیلی ساده کار می‌کند؛ شما یک عکس در آن آپلود می‌کنید و برنامه نمونه مشابه لوازم آرایشی که در تصویر استفاده شده را در فروشگاه‌های آنلاین پیدا می‌کند.؛ دقیقاً همان رنگ و همان سایه! برنامه GlamScout درست مثل بازی محبوب این روزها پوکمون گو عمل می‌کند؛ با این تفاوت که شما را به سمت فروشگاه هدایت می‌کند. شاید شما نتوانید از فروشگاه‌های آنلاین پشنهادی برنامه خرید کنید اما می‌توانید برند و شماره محصول را یادداشت کنید و آن را از فروشگاه‌های محلی خریداری کنید. 

تست‌های برنامه GlamScout نشان داده که برنامه در شناسایی برند موفق عمل نمی‌کند اما رنگ‌ها را بخوبی تشخیص می‌دهد. این یعنی اگر اگر رنگ طبیعی پلک‌تان را در برنامه انتخاب کنید، برنامه یک سایه چشم طلایی به شما پیشنهاد می‌کند. اما اگر یک رنگ سایه چشم یا رژ لب با وضوح و کیفیت بالا را در برنامه انتخاب کنید، رنگ پیشنهادی محصول برنامه خیلی نزدیک خواهد بود. یکی از مزایای این برنامه این است که می‌توانید در آن واحد و فقط با استفاده از دوربین وموبایل‌تان آرایش‌های مختلف را تست کنید.

بهترین برنامه موبایل آرایشی برای آرایشگران! +عکس

برنامه GlamScout بهترین برنامه موبایل آرایشی برای آرایشگران است. کافی است تصویر یک میک‌آپ را در برنامه آپلود کنید و لیست لوازم آرایشی استفاده شده را دریافت کنید. به همین سادگی می‌توانید آن میک‌آپ را روی صورت‌تان پیاده کنید. این برنامه به شدت می‌تواند به زیبا شدن دختران جوان کمک کند. کسانی که هنوز نمی دانند چطور باید آرایش کنند و رنگ‌ها را با هم ترکیب کنند. کافی است یک عکس با آرایش زیبا در برنامه آپلود کنند و به همین سادگی یک آرایش حرفه‌ای را تجربه کنند. 

این برنامه به محصولات بیش از صد برند دسترسی دارد که مجموعاً شامل ده هزار رنگ هستند. بعد از پیدا کردن محصولات مشابه، این امکان را دارید که محدوده قیمت را مشخص کنید تا محصولات متناسب با بودجه‌تان نمایش داده بشود. 

شاید این برنامه نتواند انتظار شما را برآورده کند اما قطعاً از جستجو در گوگل بهتر است. تصور کنید بخواهید رنگ رژ لب یک سلبریتی در یکی از جشنواره‌های معتبر را پیدا کنید. باید از چه کلیدواژه‌ای استفاده کنید که در گوگل به نتیجه برسید؟ اصلاً امکان دارد جواب سوال‌تان را پیدا کنید؟ همین دلیل برای تست کردن این برنامه کافی است. اگر این برنامه را تست کردید، نظرتان را با بنیتا به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت