loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 143 1395/07/12 نظرات (0)
اسرار آرایش؛ چیكار كنیم چشم‌هایمان روشن‌تر به نظر برسد؟

اسرار آرایش؛ چیكار كنیم چشم‌هایمان روشن‌تر به نظر برسد؟

اگر فكر می‌كنید چشم های‌تان آن چشم‌های درشت و روشنی كه همه دوست دارند، نیست، نگران نباشید. ترفندهای آرایشی زیادی هست كه می‌تواند چشم های‌تان را روشن‌تر كند. این جا به ده تا از بهترین‌های آن‌ها اشاره می‌شود:

بقیه آرایش‌تان خنثی باشد

راه دیگر برای این كه چشم های‌تان روشن‌تر به نظر برسد این است كه آرایش بقیه صورت را درست انجام دهید. اگر می‌خواهید تمام توجهات معطوف چشم‌ها باشد، مهم است كه بقیه آرایش‌تان تا سر حد امكان خنثی باشد. این كار باعث می‌شود چشم‌های‌تان در مركز توجه قرار بگیرند و همان چیزی شوند كه مردم به یاد خواهند داشت.

با سایه، حدود چشم را مشخص كنید

وقتی روی چین‌های پشت پلك سایه می‌زنید، حواس‌تان باشد كه سایه فقط تا بالای چین برود و خیلی خوب هم پخش شود. وقتی سایه پشت چشم در فرع باشد و فقط چین پشت پلك را بپوشاند، سبب می‌شود چشم بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. از تجربه كردن نترسید و با رنگ‌های مختلف سایه، بازی كنید.

به پایین چشم، خط چشم نزنید

از خط چشم فقط برای بالای چشم استفاده كنید. اگر دور تا دور چشم خط بكشید، حس كوچك‌تر و تیره‌تر بودن آن‌ها را القاء می‌كند. در عوض،‌ با سایه یك خط نازك قهوه‌ای خنثی در لبه پایینی چشم بكشید تا تضاد آن با درخشندگی چشم شما سبب شود چشم‌ها بیش‌تر به نظر بیایند.

اسرار آرایش؛ چیكار كنیم چشم‌هایمان روشن‌تر به نظر برسد؟

خط چشم آبی را امتحان كنید

روش دیگر برای روشن‌تر شدن چشم‌ها این است كه با رنگ‌های مختلف خط چشم، دست به تجربه بزنید. به جای استفاده از خط چشم قهوه‌ای یا سیاه، آبی را امتحان كنید. رنگ آبی كنتراست زیبایی با سفیدی چشم ایجاد می‌كند و كاری می‌كند كه چشم های‌تان خیلی روشن‌تر به نظر برسد.

رنگ مات اضافه كنید

كمی رنگ مات به چشم های‌تان درخشش می‌دهد. سایه‌ای انتخاب كنید كه به رنگ پوست‌تان نزدیك باشد و به بالای پلك و گوشه داخلی چشم‌ها بزنید؛‌ كاری می‌كند تا چشم های‌تان درشت‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

اسرار آرایش؛ چیكار كنیم چشم‌هایمان روشن‌تر به نظر برسد؟

#میکاپ #آرایش #چشم #چشم-روشن #نمایاندن

اگر فكر می‌كنید چشم‌های‌تان آن چشم‌های درشت و روشنی كه همه دوست دارند، نیست، نگران نباشید. ترفندهای آرایشی زیادی هست كه می‌تواند چشم های‌تان را روشن‌تر كند. این جا به ده تا از بهترین‌های آن‌ها اشاره می‌كنیم:

حلقه‌های تیره را مثل حرفه‌ای‌ها پنهان كنید

حلقه‌های تیره‌ای كه زیر چشم وجود دارند، باعث می‌شوند رنگ چشم تیره‌تر به نظر برسد و حتی ممكن است آن‌ها را ریزتر هم نشان دهد. همیشه از یك كانسیلر مناسب استفاده كنید، به ویژه از آن‌هایی كه مخصوص زیر چشم طراحی شده‌اند تا هر سطح تیره‌ای را از بین ببرید. برای این كار، مقدار كمی كانسیلر زیر چشم بزنید و آن را یكدست پخش كنید. هم چنین می‌توانید با گذاشتن خیار یا سیب زمینی روی این نواحی، آن‌ها را روشن‌تر كنید.

روشن كردن گوشه داخلی چشم

گوشه‌های داخلی چشم‌ها را روشن‌تر كنید تا رنگ چشم های‌تان هم روشن‌تر به نظر برسد. به یك سوم داخلی چشم سایه سفید و دقیقا به گوشه داخلی چشم، سایه مات و كرمی بزنید.

فر كردن مژه ها

ترفند خوب دیگر برای این كه چشم های‌تان روشن‌تر به نظر برسد این است كه مژه‌ها را فر كنید. چشم‌ها را پشت مژه‌ها پنهان نكنید بلكه با فر كردن كاری كنید چشم‌ها بازتر به نظر برسند و به این ترتیب، نور طبیعی بیش تری وارد آن‌ها شود و در نتیجه روشن‌تر به نظر برسند.

 اسرار آرایش؛ چیكار كنیم چشم‌هایمان روشن‌تر به نظر برسد؟

بلند كردن مژه ها

از ریملی كه طول مژه‌ها را بلندتر می‌كند استفاده كنید تا چشم های‌تان حالت بیش تری بگیرد. ریمل را به مژه‌های بالایی و پایینی بزنید تا چشم‌های عروسكی پهنی پیدا كنید و توجهات معطوف چشم‌های زیبای‌تان شوند.

ابروها را فراموش نكنید

ابروهای پرپشت نامنظم معمولا چشم‌ها را تیره‌تر می‌كند، بنابراین ابروهای‌تان را تمیز و منظم نگه دارید. از دیدن این كه ابروهای درست اصلاح شده و منظم چقدر می‌تواند چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان دهد، غافلگیر می‌شوید.


#میکاپ #آرایش #چشم #زیبایی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت