loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 103 1395/04/24 نظرات (0)
چهار تکنیک آرایشگری حرفه ای استفاده از ریمل که جادو می‌کنند

چهار تکنیک آرایشگری حرفه ای استفاده از ریمل که جادو می‌کنند

اگر می‌خواهید مژه هایتان بلند و زیبا باشد، هر آنچه تا پیش از این در مورد استفاده از ریمل را یاد گرفته بودید را فراموش کنید. شاید حرف سنگینی باشد ولی واقعیت دارد. در اینجا وینسنت اوکندو، آرایشگر معروفی که خواهران Hadid را نیز آرایش می‌کند، متدهای کاری اش را با شما به اشتراک می‌گذارد تا با استفاده از آنها، سایز مژه های هرچقدر کوتا‌‌‌ه‌تان را هم دوبرابر کنید.

چهار تکنیک آرایشگری حرفه ای استفاده از ریمل که جادو می‌کنند

حقه دگرگون کردن مژه ها: با استفاده از مداد چشم Kajal برای خودتان مژه های خیالی بکشید

برای آنکه حاشیه‌های چشم‌تان را حتی قبل از استفاده از ریمل،پر کنید، از شیوه ایجاد مژه‌های خیالی استفاده کنید. از گوشه داخلی چشم‌ها آغاز کنید و به سمت بیرون حرکت کنید. مدادچشم  Revlon PhotoReady Kajal Matte  را به سمت ریشه‌های مژه های‌تان حرکت دهید. اوکندو در این باره می‌گوید:«انگار واقعا دارید بین مژه های‌تان، مژه می‌کشید.

با این مداد واقعا این کار را انجام دهید» سپس از انگشت یا یک برس کوچک استفاده کنید تا رنگ مداد چشم را کمی پخش کنید. این کار را بر روی خط مژه بالایی و پائینی انجام دهید. حالا با استفاده از  ریمل  Revlon Ultimate All-In-One نتیجه کارتان را با کاور کردن مژه ها ببینید.

چهار تکنیک آرایشگری حرفه ای استفاده از ریمل که جادو می‌کنند

حقه دگرگون کردن مژه ها: حاشیه‌های مژه را با استفاده از پودر نیمه شفاف (Translucent) بیشتر کنید 

در مورد مژه‌هایی که می‌توان کمی حجم‌شان را زیاد کرد، به متد جدید ما توجه کنید: استفاده از پودر صورت. اوکندو این شیوه را "تمپورای مژه" می‌نامد. در ابتدا از یک ریمل حجم دهنده مثل Revlon Ultra Volume Formula استفاده کنید. سپس، قبل از آنکه مژه‌های‌تان خشک شود، با استفاده از ابزار کوچک فرم دهنده مژه تمیز( مثل برس خود ریمل) کمی پودر صورت نیمه شفاف به مژه‌های‌تان بمالید.

در ادامه یک لایه دیگر ریمل به مژه‌های‌تان بزنید تا توده‌های مخصوص ریمل روی مژه‌های‌تان قرار بگیرند. دوست دارید تا باز هم مژه‌های‌تان پرتر شوند؟ یک بار دیگر این پروسه را تکرار کنید.

چهار تکنیک آرایشگری حرفه ای استفاده از ریمل که جادو می‌کنند

حقه دگرگون کردن مژه ها: تاثیر سایه‌ها در حجم دادن به مژه

همان‌طور که با های- لایت کردن موها، می‌توانید چندین تناژ رنگی را در موهای‌تان ببینید، می‌توانید همین کار را درمژه های‌تان نیز انجام دهید و با استفاده از چند رنگ، تاثیر مشابهی را ببینید. اوکندو در این باره می‌گوید:« این کار عمق و حجم ایجاد می‌کند و تاکیدش بر ایجاد سایه -روشن رنگی دراین محدوده است.» ولی اصلا نگران نباشید، قرار نیست که از آمونیاک یا پراکسید در اطراف محدوده چشمهای‌تان استفاده شود و تنها چیزی که به آن نیاز است، دو رنگ ریمل مختلف است.

برای آنکه تاثیر این کار را ببینید، در ابتدا ریمل قهوه ای به مژه های‌تان بزنید و سپس آن مژه هایی که دوست دارید برجسته تر و حجیم تر به نظر برسند، مثل مژه های گوشه خارجی چشم، را با ریمل مشکی کاور کنید. این باعث می‌شود که مرکز پلک شما، دودی به نظر بیاید و چشمان‌تان درشت تر به نظر برسند.

ریمل  Revlon's Super Length در رنگ‌های «مشکی قهوه ای» و «سیاه سیاه» ترکیب خیلی خوبی برای استفاده روزمره است ولی  این نوک مخروطی شکل برس ریمل‌هاست که بیش از هرچیزی به کار شما می‌آید. این به شما اجازه می‌دهد تا مژه های خیلی ریزی را کشیده و در هر بخش از مژه های‌تان که می‌خواهید، رنگ ریمل را قرار دهید.

چهار تکنیک آرایشگری حرفه ای استفاده از ریمل که جادو می‌کنند

حقه دگرگون کردن مژه ها: تضاد رنگی ایجاد کنید

اوکندو می‌گوید:« دادن ظاهر بلندتر به مژه ها، در حقیقت بحث تئوری رنگ است.» دقیقا همان‌طور که لباس مشکی در مقابل لباس سفید جلوه بیشتری دارد، داشتن سایه هایی مات و کمرنگ، می‌تواند تاثیر جلوه مژه‌های ریمل زده را افزایش دهد. هر ترکیب رنگی که به ذهن تان می‌رسد، می‌تواند جذاب باشد ولی اوکندو پیشنهاد می‌کند که به چشمان‌تان کمی تلالو و درخشش بدهید.

توصیه او این است: از سایه ای روشن و درخشان و برق دار مثل رنگ سایه های روشنی که در  Revlon ColorStay16-Hour Eye Shadow قرار دارد استفاده کنید تا چشمان‌تان را جذاب کرده و درکنار آن از ریملی حجم دهنده و بلند کننده مژه Relvon بهره ببرید تا بهترین تضاد ممکن را ایجاد کنید. استفاده از سایه ای روشن و ملایم در کنار ریملی پررنگ،  می‌تواند ترکیب فوق العاده ای شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت