loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 251 1395/05/24 نظرات (0)

شینیون ساده و اسپرت مو در ۳ دقیقه!

شینیون ساده و اسپرت مو در ۳ دقیقه!

کرایتون بومن، یکی از آرایش‌گرهایی است که خیلی از سلبریتی‌ها جزو مشتریان دائم او هستند. او حالا متدی را به ما آموزش داده که با بهره گیری از آن می‌توانیم خیلی راحت و در عرض سه دقیقه موهای‌مان را شینیون کنیم؛ آن هم شینیونی شیک و در عین حال اسپورت. امتحان کردنش که ضرری ندارد.

شینیون ساده و اسپرت مو در ۳ دقیقه!

برای این کار به این وسایل و مواد نیاز دارید: اسپری مو، موس یا حجم دهنده مو؛ اسپری براق کننده یا نرم کننده؛ شامپو، سنجاق سر، کلیپس و شانه

شینیون ساده و اسپرت مو در ۳ دقیقه!

قبل از هرکاری باید کمی‌به موهای‌تان حالت و حجم دهید تا شینیون موهای شما زیبا از آب در بیاید. برای این کار خوب است که کمی‌فوم حجم دهنده به موهای‌تان بزنید و اگر اسپری براق کننده دارید، از آن هم استفاده کنید. البته اگر موهای پرحجمی‌دارید و موهای‌تان حالت دار است، به این کار نیازی نخواهید چندانی نخواهید داشت. اگر موهای‌تان حجیم و موجدار است، مقدار کمی‌از این مواد استفاده کنید. قبل از آن‌که موهای‌تان را خشک کنید، این محصولات را به موهای‌تان بزنید.

شینیون ساده و اسپرت مو در ۳ دقیقه!

در مرحله بعد موهای‌تان را به حالت دم اسبی در بالای سرتان جمع کنید. در دور آخر به جای آن‌که موهای‌تان را از داخل کش در بیاورید آنها را به طرف جلو خم کرده و ته آن را به سمت صورت‌تان بگذارید. بدین ترتیب با موهای‌تان یک حلقه توخالی ایجاد خواهید کرد.

بخش اضافه دم موهای‌تان که از کش بیرون مانده را به دو دسته تقسیم کنید و به سمت عقب کشیده و دو طرف جایی که با کش بسته اید بپیچید.

شینیون ساده و اسپرت مو در ۳ دقیقه!

حالا حجم موهای‌تان که جمع شده را به جلو هل دهید تا حالت اصلی اش را بگیرد. با استفاده از سنجاق سر برخی جاها، از جمله دم موهای‌تان را در زیر حجم قلنبه شده فیکس کنید و در عین حال کمی ‌این حجم موهای جمع شده را جلو و عقب و جابه جا کنید تا به حالتی که دوست دارید در بیاید. پس از آن از اسپری مو استفاده کنید تا آن را جای اصلی‌اش فیکس کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت