loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 103 1395/04/17 نظرات (0)

خانم‌های خوش سلیقه

۱۵ کاری که خانم‌های خوش سلیقه هر روز انجام می‌دهند! قسمت سوم

امروز آخرین بخش از این مقاله را برای شما آماده کردهایم که در آن 5 مورد نهایی درباره کارهایی که خانم‌های شیک پوش و خوشسلیقه انجام می‌دهند را به شما ارائه می‌کنیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت ببرید.

11) لباسهایشان را آویزان می‌کنند.

انتظار نداشته باشید بعد از اینکه لباس هایتان را روی زمین می‌اندازید و به حال خودشان رهایشان می‌کنید، آنها به طور خودکار اتو شوند و چروکشان از بین برود. خانم‌های خوشسلیقه و خوشپوش بعد از هر بار پوشیدن، لباس هایشان را آویزان می‌کنند تا مطمئن شوند برای بار بعد که می‌خواهند آنها را بپوشند، آماده‌اند. 

12) خوب می‌دانند که چه موقع کفش پاشنه بلند بپوشند و چه موقع کفش پاشنه تخت.

قرار نیست که همه با کفش‌های پاشنه بلند شیک و خوش تیپ به نظر برسند. یک خانم خوش‌پوش، خانمی باهوش است چون می‌داند که در چه مواقعی و برای چه مناسبت‌هایی کفش پاشنه بلند بپوشد و چه وقت از کفش‌های پاشنه تخت استفاده کند. 

13) لباس‌ها را بر اساس نوع شستشو طبقه‌بندی می‌کنند.

خانم‌های خوش سلیقه به لباس‌های خود اهمیت می‌دهند و به جای اینکه آنها را به حال خود رها کنند تا مصداق "هر چه پیش آید خوش آید" برایشان اتفاق بیفتد، برای شستشو هم آنها را طبقه‌بندی می‌کنند، یعنی مشخص می‌کنند که کدام لباس‌ها را باید به خشک شویی برد و کدام لباس‌ها را باید با لباسشویی شست.

خانم‌های خوش سلیقه

14) همیشه به فکر مواقع اورژانسی هستند.

تفاوت بین اغلب خانم‌های شیک پوش و ما این است که آنها همیشه آماده‌اند. همیشه در کیف دستی شان یک فهرست از کمک‌های اولیه همراه خود دارند که این فهرست عبارتست از خودکار لکه گیر، سنجاق، چسب زخم، نوار چسب دو طرفه. این موارد زمانی که یک جوش بی محل در جایی حساس سر بیرون بیاورد، زیپ لباس خراب شده و یا لباس بر اثر گیر کردن به شی نوک تیزی پاره شود به کار می‌آیند. 

15) به مدل شخصی شان وقادار می‌مانند.

خانم‌های شیک پوش هرگز تسلیم مد نمی‌شوند. آنها لباس‌هایی را می‌خرند که همیشه به روز باشند و از مد نیفتند و محدود به فصل خاصی نباشند و همین دلیل این است که آنها همیشه لباسی برای پوشیدن دارند.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت