loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 111 1395/06/18 نظرات (0)

گونه های برجسته و زیبا با مواد غذایی مفید

گونه های برجسته و زیبا با مواد غذایی مفید

مواد غذایی مفید کلاب

گلیسیرین و گلاب خواص بسیاری دارند و هر دو برای تغذیه پوست گونه ها مفیدند. گلاب پوست های آسیب دیده را التیام بخشیده و پوست های خشک را آبرسانی می کند.

 همچنین ضدعفونی کننده بوده و می تواند پوست را بدون خشک و تحریک کردن، تمیز و پاکسازی کند. گلیسیرین نیز سرعت تکثیر سلول های پوست را تنظیم می کند و پوست را مرطوب نگه می دارد. این مخلوط را هرشب قبل از خواب استفاده کنید.


گونه های برجسته و زیبا با مواد غذایی مفید

سیب

سیب حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین ها و همچنین کلاژن و الاستین است که پوست را نرم و مرطوب می کند.شما می توانید روزانه سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و 125 میلی گرم آب لیمو مخلوط کنید و کاملا هم بزنید. این نوشیدنی را هر روز صبح بنوشید.

آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل به دست آمده از آن را روی گونه ی خود گذاشته و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

روغن های گیاهی

روغن های گیاهی سالم را بعد از بعد از شستن و لایه برداری پوست، با ماساژ ملایم روی صورت و گونه ها بمالید. روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام یا روغن آووکادو بسیار مفیدند.

گونه های برجسته و زیبا با مواد غذایی مفید

عسل

عسل به شکل های مختلف برای برجستگی گونه ها بسیار مفید است.با عسل ماسک های خانگی بسازید. ماسک عسل و سر شیر یا ماست بسیار مغذی است.

 

روش دیگر این است که یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق غذاخوری انبه ی هندی مخلوط کنید. این ماسک را روی صورت بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید.

روشی دیگر یک فنجان شیر، یک قاشق چای خوری عسل، دو قاشق چای خوری پنیر ریز شده ، یک قاشق چای خوری کره ی نرم شده و یک قاشق غذاخوری جوی دوسر را با هم مخلوط و صبح ها ، همراه یک لیوان آب پرتقال میل کنید.

بوعلی دارو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت