loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 281 1395/03/30 نظرات (0)

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت / بخش دوم

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت / بخش دوم

هفته قبل در بخش اول این مقاله به 4 مورد از ترفندهای آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت اشاره کردیم. امروز در بخش دوم این مقاله 4 مورد دیگر را ارائه می‌کنیم. امیدواریم که با این راهکارها و ترفندها بتوانید چند قدم به جوانتر شدن نزدیک‌تر شوید.

1.  چاله‌های زیر چشم هایتان را جمع کنید.

هرگز از یک کانسیلر روشن برای آرایش و پوشش چاله‌های زیر چشم هایتان استفاده نکنید چون این کار فقط باعث برجسته‌تر شدن پاف‌های زیر چشمتان می‌شود. آقای نوویک، فوق تخصص زیبایی که در بخش قبل به ایشان اشاره شد می‌گوید: "این کار، اشتباهی است که اغلب خانم‌ها انجام می‌دهند. اگر مشکل شما این چاله‌های زیر چشم هستند، راه حلش این است که از کانسیلری استفاده کنید که رنگ آن کمی تیره‌تر از رنگ پوست شماست."

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت / بخش دوم

2. از کرم‌پودرهای برنزه در آرایش خود استفاده کنید.

اگر احساس می‌کنید صورتتان رنگ پریده شده، از کرم‌های برنزه کننده استفاده کنید. خانم لینتر پیشنهاد می‌کند برای استفاده از کرم‌های برنزه کننده ابتدا کمی از آن را روی گونه‌های خود و سپس در امتداد خط موی پیشانی خود بزنید. همچنین می‌توانید کمی از این کرم‌های برنزه کننده را زیر چانه، قسمت پایینی هر دو طرف بینی و بالای بینی خود استفاده کنید.

3. از براق‌کننده‌های لب استفاده کنید.

آقای نوویک می‌گوید: "یکی از کارهایی که خانم‌های بالغ باید هر چه زودتر انجام دادن آن را ترک کنند، استفاده از رژ لب‌های تیره است، خصوصا رژ لب‌های قهوه‌ای و قرمز تیره چون باعث مسن‌تر به نظر رسیدن آنها می‌شوند. برای حل این مشکل از براق کننده‌های لب استفاده کنید تا عیب‌های لب هایتان را پنهان کرده و باعث لاغرتر شدن لب هایتان شود."


۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت / بخش دوم

4. ابروهایتان را ضخیم کنید.

اگر سالهاست که بی رحمانه با موچین تارهای ابرویتان را می‌چینید، باید این را هم بدانید که با این کار از رشد دوباره آنها جلوگیری می‌کنید. اما نگران نباشید، برای این مشکل هم راه حلی هست. با مداد ابرویی که همرنگ تارهای ابروی شماست، فضای خالی ابروهایتان را پر کنید. برای طبیعی به نظر رسیدن هم می‌توانید زیر ابروها را با استفاده از مداد و کرم پودر روشن‌تر سایه بزنید.


بخش اول:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت