loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 281 1393/11/11 نظرات (0)

اثرات تزریق بوتاکس

اثرات تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس و از بین رفتن احساسات را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله قرار داده ایم , با مجله لایت مد همراه باشید.


امروزه در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی متعددی جهت رفع چروک یا افزایش حجم اعضای بدن استفاده می شود که متاسفانه در جامعه ما اطلاعات محدودی در این باره وجود دارد. به اختصار باید گفت که این نوع ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم می شوند:


ترکیبات فلج کننده؛ که با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم، اسپاسم آن ناحیه را رفع می کنند و مانع از انقباض عضلات می شوند، بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها می شوند و طول اثرشان بین 3 تا 6 ماه می باشد.

نتیجه یک  تحقیق جدید نشان می‌دهد که تزریق بوتاکس قدر است از رشد احساسی جوانان پیشگیری کند.

گروهی از متخصصان پزشکی بالینی در مقاله‌ای در نشریه Aesthetic Nursing نوشته‌اند که روند استفاده از بوتاکس برای محو چین و چروک صورت در جوانان زیر ۲۵ سال در حال افزایش است.


اما آن‌ها هشدار داده‌اند که تزریق بوتاکس می‌تواند توانایی جوانان برای نشان دادن احساساتشان از طریق حالات چهره را به شدت محدود کند.

پژوهشگران می‌گویند حالت‌های متفاوت چهره نه‌تنها بازتاب‌دهنده احساسات است، بلکه در شکل دادن آن‌ها هم تأثیر دارد و هشدار می‌دهند که پرورش نسلی جوان با “چهره‌های توخالی” می‌تواند مانع از رشد احساسی و اجتماعی در میان این رده سنی شود.

 
تزریق بوتاکس و از بین رفتن احساسات

تزریق بوتاکس پرطرفدارترین عمل زیبایی است که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. هلن کولیر، پرستار عمومی و یکی از پژوهشگران تحقیق تازه می‌گوید نمایش‌های واقع‌نمای تلویزیونی و فرهنگ غالب ستاره‌ها و چهره‌های مشهور باعث روی آوردن جوانان به “چهره‌های سرد و بی‌احساس” شده است.

او می‌گوید: “توانایی ما برای نشان دادن بسیاری از احساساتمان به شدت به حالت چهره‌مان وابسته است… نشان دادن احساساتی مانند هم‌دردی یا هم‌دلی در پیشبرد زندگی اجتماعی و برقراری ارتباط به عنوان یک بزرگسال بسیار مؤثر است.”

 
تزریق بوتاکس و از بین رفتن احساسات

بیشتر بدانید :

بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. يک روش سريع و نسبتا غير تهاجمی است.
 

برای درمان چروکهای پیشانی و کنار چشم ها (در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) میتوان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت و ایجاد چروکها جلوگیری شود.


هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده را از نظر زیباسازی صورت دارد و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده هستند.

چرا بوتاکس بهترین راه است؟

تزریق بوتاکس روش سریع و موثری برای رفع چروک است  زمان شروع اثر بوتاکس بین 4تا7 روز است.مدت تزریق آن بین 1۰ تا20 دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید بعد از تزریق سریع به سر کار خود برگردید،حتی در اکثر مواقع هنگام خروج کمتر کسی متوجه تزریق‌ها خواهد شد.


تزریق بوتاکس و از بین رفتن احساسات

اثرات تزریق بوتاکس بسته به تعداد تزریق قبلی بین ۴ تا ۶ ماه طول می‌کشد. اگر هر3 ماه به مدت یک سال تزریق بوتاکس انجام شود، به تدریج فواصل تزریق های بعدی بیشتر می‌شود، یعنی عملا با تزریق بوتاکس کمتر اثرات طولانی‌تری حاصل می‌شود.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت