loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 91 1394/09/15 نظرات (1)

سری دوم پیامک ها و اس ام اس های عاشقانه ماه آذر

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس های عاشقانه

سری دوم پیامک ها و اس ام اس های عاشقانه ماه آذر

زیباترین شب زمین شب پرازنگاه تو، دعاى من براى تو ،خداى من پناه تو.

∘◦ اس ام اس های عاشقانه ◦∘

دردیاری که همه دل شکنند،به تونازم که وجودت غم دل میشکند..!

∘◦ اسمس عاشقانه ◦∘

من به یاد دل ودل یادتورامی گیرد دل اگریاد عزیزش نکند می میرد!

∘◦ اس عاشقانه ◦∘

اگردوچشم خسته ام حس خماری میکند،بدان برای دیدنت لحظه شماری میکند.

∘◦ جدیدترین پیامک عاشقانه ◦∘

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست .

∘◦ اس ام اس عاشقانه ◦∘

بی هیچ دلیلی “بیادت هستم” تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد .

∘◦ اس ام اس جدید عاشقانه ◦∘

اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ، چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی !

∘◦ اس عاشقانه ◦∘

من از بادم تو از باران.
من از موجم تو از ساحل.
من از امروز تو از فردا.
اگر بادم اگر باران .
به جان جمله یاران.
تو را دوست دارم بی پایان.

∘◦مسیج عاشقانه ◦∘

اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش.
اگر حرفی زدم از دل، تویی مفهوم و معنایش.
اگر از یادم رود عالم تو از یادم نخواهی رفت.
به شرط انکه گهگاهی، تو هم از من کنی یادی.

∘◦ اس ام اس عاشقانه جدید ◦∘

یاد یاران هر کجا باشد خوش است دل بدون یاد یاران ناخوش است


 اس ام اس عاشقانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نارنجی 24 در تاریخ 1394/09/21 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

عالیه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت