loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1341 1394/01/12 نظرات (0)
زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

موهایتان را با احساس و با عشق مرتب کنید. به موهایتان اهمیت بیشتری بدهید و گاهی نیز آن را رومانتیک کنید. در اینجا چند مدل رومانتیک مو را به شما نشان خواهیم داد.

 

موهای کوتاه

 

زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

برای اینکه موهای نرم با موج های برجسته همچون موهای جوردن دان داشته باشد باید از اسپری حجم دهنده مو استفاده کنید پس از آن بهتر است با سشواری که درجه حرارت اندک دارد اسپری را بر روی موهایتان خشک کنید. سعی کنید موج موها را در قسمت وسط مو ایجاد کرده و تا انتهای مو ادامه دهید. موج موها را با کمک انگشتانتان پراکنده کنید و در انتها نیز با کمک اسپری مو، حالت موهایتان را حفظ کنید.

 

 

بافت شل موهای کوتاه

زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

 

شامپوی مخصوص موهای خشک در خانه دارید؟ مقداری از آن را کف دستتان بمالید و به موهای خشک شده‌تان بزنید و با کمک اسپری مو کمی به موهایتان حجم دهید. همه موهایتان را در قسمت پشت سرتان جمع کنید و به نرمی ببافید. مدل بافت ساده و سه تایی را انتخاب کنید و انتهای آن را با کش موی نازک بی رنگ محکم ببندید. اجازه دهید موهای کوتاه قسمت جلوی سرتان توی صورتتان بریزد و سعی نکنید آنها را پشت سر جمع کنید.

 

شینیون نیمه باز با موهای مجعد

زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

 

این مدل موی جذاب کی‌را نایتلی می تواند بسیار جلب توجه نماید. برای اینکه این مدل موی رمانتیک و جذاب را داشته باشید، ابتدا باید از موس حجم دهنده مو  استفاده نمایید. به آرامی موهایتان را شانه کنید و سپس موهایتان را با کمک دست به سمت بالا نگه دارید و پس از مدتی رها کنید. برای این کار می توانید از بیگودی هم استفاده نمایید. بدین صورت که بیگودی ها را تنها تا نیمه های مو ببندید و پس از آنکه موس بر روی موهایتان خشک شد، آنها را باز کنید. پس از مجعد کردن موها می توانید با کمک سنجاق سر، موها را از دو طرف سر به صورت آزاد به پشت سرتان سنجاق کنید.

 

شینیون آزاد موها

زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

 

این مدل مو بسیار رومانتیک و جذاب است. برای داشتن این مدل شینیون بهتر است از موس حجیم کننده موها استفاده کنید و با کمک سر گرد سشوار، موها را خشک نمایید. موها را لایه لایه به پشت سرتان سنجاق کنید و در انتها لایه بزرگتری از موها را روی تمام موهایتان سنجاق نمایید.

 

بافت یونانی

 

زیباترین مدل موهای عاشقانه و رمانتیک

برای دازتن چنین مدل مویی بهتر است از کرم حالت دهنده مو استفاده کنید. موها را خشک کنید و سپس کمی اسپری حجم دهنده به موهایتان بزنید. موهایتان را از گوشه ای از سرتان ببافید به طوری که بافت در قسمت دیگر سر به پایان برسد. می توانید موها را به دو نیم در پشت سر تقسیم کرده و از هر طرف سر یک بافت را شروع کنید و در قسمت گردن موها را به هم رسانده و به کف سر سنجاق نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت