loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 893 1393/09/09 نظرات (0)

عکس عجیب الناز شاکردوست در قبرستان

عکس عجیب الناز شاکردوست در قبرستان

الناز شاکردوست در قبرستان + عکس

فیلمبرداری فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمد حسین لطیفی آغاز شده بازیگران مقابل دوربین رفتند. این دومین همکاری الناز شاکردوست و لطیفی بعد از سریال قلب یخی است.

الناز شاکردوست یکی از بازیگران اصلی فیلم اسب سفید پادشاه تصویری از پشت صحنه این فیلم را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و چنین نوشت:

آرامشى که در میان این قبرها هست براى اینه که یادمون میاد از کجا اومدیم و به کجا میریم چه خوبه که هر روز اینو به خودمون یاداورى کنیم که زندگى کوتاه تر از اینه که دل همدیگه رو بشکونیم ! -بهشت زهرا- پشت صحنه فیلم سینمایى اسب سفید پادشاه-آذرماه١٣٩٣

عکس عجیب الناز شاکردوست در قبرستان

نقش اصلی این فیلم را الناز شاکردوست بازی می کند که این روزها جلوی دوربین است. «اسب سفید پادشاه» یکی از طرح های قدیمی محمد حسین لطیفی است که قرار بود سالها قبل با عنوان «دختری برای تمام فصول» ساخته شود. فیلمی که ۶ سال قبل با انتخاب بازیگران تا پای کلید خوردن هم رفت اما در نهایت ساخت آن به تعویق افتاد. لطیفی به تازگی پروانه ساخت این فیلم با نام «اسب سفید پادشاه» را دریافت کرده و یک هفته ای است آن را جلوی دوربین برده است. این دومین همکاری شاکردوست و لطیفی بعد از سریال «قلب یخی» است.

اسب سفید پادشاه به کارگردانی غلامحسین لطیفی در پایتخت کلید خورده است و در لوکیشن‌هایی سعادت آباد، شهرک غرب و خیابان شاپور فیلمبرداری می‌شود.به غیر از شاکردوست در این فیلم فرهاد قائمیان و مجید یاسر نیز حضور دارند.


منبع:جهانی ها
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت