loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1799 1393/04/28 نظرات (0)

بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

نام: شیلپا شتی
تاریخ تولد: ۸ژوئن سال ۱۹۷۵
محل تولد: تامیل نادو
قد : ۵ فوت و ۱۰ اینچی (۱۷۸ سانتی)

نام پدر:

نام مادر:

نام برادران : —–

نام خواهران : شامیتا شتی

زندگی نامه

شیلپای ۵ فوت و ۱۰ اینچی (۱۷۸ سانتی)از آن دسته مدلهای بود که به هنرپیشگی روی آورد.او در ۸ژوئن سال ۱۹۷۵در تامیل نادو متولد شد.او تاکنون با هنر پیشه های مطرح فراوانی چه شمالی وچه جنوبی همبازی بوده است.در زیر تعدادی سوال شخصی هست که خود شیلپا جواب داده.کتاب مورد علاقه :من علاقه چندانی به مطالعه ندارم.فقط دوست دارم کتابهای طنز بخونم.

هنرپیشه های مرد مورد علاقه :آمیتاب باچان و تام کروز و مل گیبسون.هنرپیشه های زن مورد علاقه :سری دوی و جولیا رابرتز.شخصیتهای کارتونی مورد علاقه:تام و جری.دوست داری برای تعطیلات به کجا سفر کنی؟ :مالویدس و هاوایی.

ادکلن مورد علاقه :من بیشتر ادکلن مردونه دوست دارم و اون ادکلنهایی را که همیشه پدرم استفاده می کرد مصرف می کنم.ورزش مورد علاقه :والیبال.مجری تلوزیونی مورد علاقه :کبیر بدی.من همیشه عادت داشتم که برای سریال اون به نام سندوکان منتظر بشم.موسیقی مورد علاقه :بستگی به موقعیتش داره.نقطه قوت :خانواده ام.نقطه ضعف :باز هم خانواده ام.

بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی


شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی


بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی

بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی

بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی

بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی



بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی



بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

شیلپا شتی,بیوگرافی شیلپا شتی,عکس‌های شیلپا شتی

بیوگرافی و عکس‌های شیلپا شتی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت