loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1689 1392/06/12 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/pic/1/B1378136492.jpg

یکی از نویسنده های روزنامه حریت ترکیه به نام "آیشه آرمان" که ۲۴ ساعت از وقتش را در برلین با خرم گذرانده است، این خبر را تایید کرد.

"آیشه آرمان" ضمن ابراز اینکه "مریم اوزرلی" بازیگر نقش خرم سلطان حامله می باشد، نوشت: "مریم تقریبا ۴ ماهه است. موهایش را کوتاه کرده، هم خوشحال و هم ناراحت است. سعی می کند تا قوی باشد. مریم تصمیم دارد که مادر تنها و بدون همسر باشد. به زودی همه چیز را به طور کامل خواهم نوشت."

مریم اوزرلی مادر می شود

سیتنا نوشت: جان آتش که نزدیک به یک سال است با مریم رابطه داشته و سه هفته گذشته از او جدا شده است، پس از شنیدن این خبر گفت: "بله جدا شده ایم ولی در خصوص حاملگی مریم اطلاعی ندارم.



گفته می شود حاملگی مریم علت جدایی این زوج بوده است اما "جان آتش" دراین خصوص یک نوشته منتشر کرده و اینگونه نوشت: "روابطی که تاکنون داشته ام برای من همیشه مهم و با ارزش بوده است.

مطمئنا همه، دلایلی منطقی برای خودشان دارند. اما در طول رابطه همه چیز باید خصوصی باقی بماند. رابطه ای که با مریم داشته ام نیز برای من خاص و زیبا خواهد ماند. در خصوص این رابطه نیز هر آنچه که مسئولیتش بر عهده من باشد، انجام خواهم داد. آرزویم، احترام متقابل و حفظ رفتار مناسبمان در این دوره می باشد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت