loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 79 1395/03/22 نظرات (0)

طراحی ویژه مانگو برای ماه رمضان


طراحی ویژه مانگو برای ماه رمضان

کمپانی لباس اسپانیایی منگو یا مانگو ، کالکشن جدید لباس‌هایش را با درنظر داشتن زنان مسلمان طراحی کرده است. تونیک و لگینگ و پیراهن‌های گشاد با در نظر داشتن عقاید دینی بانوان مسلمان.

ماه رمضان در راه است و دراین ماه مسلمانان باید روزه‌داری کنند. در این میان، برند اسپانیایی منگو به فکر پوشش زنان مسلمان افتاده. اولین فردی که به این فکر افتاد، دونا کاران بود که فرمول خاصی را برای طراحی این لباس‌ها درنظر گرفت. او پیراهن‌ها را بلندتر از قبل طراحی کرد و آستین‌های لباس‌ها را بلندتر گرفت تا بدین ترتیب زنان مسلمان بتوانند در کنار مد، حجاب کاملی داشته باشند. بعد از آن بود که سایت‌های مربوط به مناطق مسلمان نشین از جمله Tehran Times، Hijab Chic، Niqab Lovers، Dina Tokioویا Pearl Daisy نیز این موضوع را بازتاب دادند.

طراحی ویژه مانگو برای ماه رمضان

از همین رو بود که کمپانی H&M نیز ماریا ادریسی، اولین مدل مسلمان و محجبه را برای کمپین‌های تبلیغاتی‌اش به خدمت گرفت و این هم اثبات دیگری بر آن است که برندهای لباس اروپایی، توجه ویژه ای به بازار خاورمیانه دارند. حالا دنیای مد مسلمانان، روز به روز گسترده تر می‌شود و با توجه به بازار گرم لباس‌های مارک‌دار در کشورهای عربی و خاورمیانه، برندهای اروپایی به طراحی لباس‌های ویژه‌ای برای زنان مسلمان روی آورده اند. ماه رمضان از ۷ ژوئن آغاز می‌شود و از همین رو کمپانی منگو دومین کالکشن این فصلش را با در نظر داشتن این ماه، به بازار ارائه کرده است. طبق برآورد آماری، اقتصاد اسلامی در سالهای ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ، ۱۱% از اقتصاد جهانی را تشکیل می‌دهد و مسلمانان در سال ۲۰۰ هزار میلیون یورو برای خرید لباس هزینه میکنند.

طراحی ویژه مانگو برای ماه رمضان

به گفته تامسون روئیترز، درسال ۲۰۱۹، رقم خرید لباس در جامعه مسلمانان به ۴۵۰ هزار میلیون یورو خواهد رسید و بدین ترتیب از بازار خرید لباس در مجموع سه کشور بریتانیا، آلمان و هند پیشی خواهد گرفت.

حالا برند منگو با مدیریت جاناتان آندیچ در نظر دارد تا بازار لباس خاورمیانه را فتح کند و با طراحی پیراهن‌های گشاد و تونیک‌هایی زیبا ولوکس، اتیکت "حلال" را برروی این لباس‌ها می‌چسباند تا اعلام کند که ایده‌های مدنظر مسلمانان دراین لباس‌ها کاملا رعایت شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت