loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 75 1397/09/05 نظرات (0)

شیوه درست لباس پوشیدن در فصل پاییز

شیوه درست لباس پوشیدن در فصل پاییز


1. لایه لایه لباس بپوشیم

لایه ­های مختلف لباس، مثل شیشه­ های چند جداره، گرمای بدنتان را بین خودشان نگه می­دارند.


2. الیاف طبیعی بپوشید

نازک­ترین پیراهن­های نخی زا سنگین­ترین لباس­های پلاستیکی که یقه­شان را تازیر چانه بالا کشیده­اید، بهتر می­توانند گرمای بدن شمارا حفظ کنند. لباس­های نخی عرق نمی­کنند، بدن را جیزجیز نمی­کنند، سبک و راحت هم هستند.


3. منظور از 3 لایه بپوشیدن چیست؟

لباس­های زمستانی 3 لایه دارند؛ لایه زیر پیراهنی که باید نخی و نازک باشد تا عرق را جذب کند، لایه گرم­کن مثل پلیور که بهتر است پشمی باشد تا گرما را درخودش نگه­دارد و لایه بادگیر مثل کت وکاپشن که بهتر است از الیاف مصنوعی باشد تا درمقابل باد و باران مقاومت کند. البته این لایه آخر، مال بیرون از خانه است.


4. زمان ورود به خانه چیکار کنیم؟

به محض ورود به خانه، همه لباس­هایتان را عوض کنید و لباس­های بیرون را که سرما در تاروپودشان هم نفوذ کرده، تا آخرین تکه از خودتان دور کنید.

شیوه درست لباس پوشیدن در فصل پاییز

لباس های مخصوص فصل پاییز


1. ژاکت و کت

پاییز فصل لایه لایه لباس پوشیدن است؛ یعنی به جای پوشیدن یک لباس گرم و سنگین، بهتر است چند لباس نازک را روی هم بپوشید تا در صورت گرم و سرد شدن دمای هوا یا در مکان های متفاوتی که در آن ها قرار می گیرید، بتوانید به راحتی پوشش خود را تغییر دهید. یکی از این پوشش های ضروری «ژاکت» است. پوشیدن یک بلوز کاملا اندازه بدن با یک ژاکت تک دکمه ای، جلیقه یا کت جین برای این فصل بسیار مناسب است.


2.پلیور

پلیورهایی که از الیاف طبیعی تهیه شده اند، بهترین انتخاب برای این فصل هستند. پشم، کشمیر و کتان از الیافی هستند که جابجایی هوا در آنها خوب انجام می شود و برای لایه لایه پوشیدن لباس مناسب اند. از طرفی احتمال اینکه حساسیت پوستی ایجاد کنند نیز کم است و دوام زیادی دارند.


3.شلوار

شلوارهای مخمل کبریتی که رنگ های متنوعی دارند و می توانند با بلوزهای زیادی هماهنگ شوند و شلوارهای جین با رنگ های تیره و متمایل به آبی نفتی، مناسب و مد این فصل هستند.


4. جوراب

در این فصل برای خریدن جوراب نیز باید دقت زیادی داشته باشید. انتخاب یک جوراب محکم و ضخیم می تواند هم پای شما را گرم نگه دارد و هم اینکه در صورتی که اتفاقی داخل یک چاله آب افتاید از پای شما محافظت خواهد کرد.


5. کفش

داشتن چکمه در فصل پاییز و زمستان یک ضرورت است بنابراین اگر می خواهید در این فصل پاپوشی تهیه کنید، بهتر است به جای خرید کفش، چکمه بخرید. انتخاب نیم بوت چرم، سبک و با پاشنه متوسط برای خانم ها نشانه تیزهوشی است . البته چکمه بلند برای مناطقی که فصل بارانی بیشتری دارند، بهتر است.


6.کیف چرمی

خانم ها توجه داشته باشند که اگر می خواهید در این فصل کیف بخرید، باید حساسیت بیشتری در مورد جنس آن به خرج دهید و «چرم و جیر» و رنگ های بین قهوه ای خاکی و قرمز گرم بهترین انتخاب ها هستند.

وقتی کیف می خرید، دقت کنید اندازه آن با جثه تان متناسب باشد یعنی اگر ریزنقش هستید، کیف کوچک تر و اگر درشت هیکل هستید، کیفی بزرگ تر انتخاب کنید. اگر جثه شما و کیف تان خیلی با یکدیگر هماهنگ نباشند، ریزی و درشتی شما بیشتر به چشم می آید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت