loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 19351 1393/05/07 نظرات (0)

از زمان تولد پرنس جورج در ماه جولای، شایعات زیادی در مورد بارداری دوم کیت میدلتون در ایالات متحده منتشر شده است. بعد از اینکه مجله گلوب هفته پیش گزارش داد که دوسش کمبریج دختری سه ماه را باردار است، گزارش جدیدی در یکی دیگر از مجله های آمریکا این ادعا را تائید کرد.

بچه دوم کیت میدلتون در راه است

در وب سایتی به نام "زندگی هالیوودی ها" که به نشر شایعات در مورد افراد مشهور می پردازد، از طرف منبعی که ادعا می کند به این زن و شوهر سلطنتی بسیار نزدیک است به این مجله گفته شده است: جورج کوچک خواهری خواهد داشت و کیت بسیار هیجان زده است.

با جستجوی نام "کیت میدلتون" به طور آنلاین، نتایج جستجوی میلیونی، تقریبا هر چیزی را در مورد دوشس کمبریج نشان می دهد: مثل مدل موهایش، کمد لباسش، بارداریش، و... او زنی است که نمی تواند بدون اینکه سرتیتر خبرها باشد، از خانه بیرون آید.

بچه دوم کیت میدلتون در راه است

براساس گزارش اخیر مجله مشهور ستاره ها در سوم مارس، کیت میدلتون تائید کرده بود که می خواهد جورج خواهری کوچک داشته باشد. پس از آن، ویلیام و کیت این خبر را با چندین نفر به اشتراک گذاشته بودند.

 

این مجله گزارش می دهد که کیت بسیار تمایل دارد دختری داشته باشد، از این رو، تصمیم گرفت که تست ژنتیک بدهد تا ببیند جنسیت جنین چیست. در زمان اولین بارداریش، کیت و ویلیام تصمیم گرفته بودند تا زمان تولد، و جنسیت نوزاد را ندانند. کیت بسیار امیدوار است که بچه بعدیش یک دختر باشد و اگر این تائید شود، بهترین خبر برای شروع سال جدیدش خواهد بود. کیت و ویلیام از این بابت هیجان زده هستند. این مجله ادعا می کند که کیت خیلی زود این خبر را به پرنس ویلیام اطلاع داده است.

 

یک نفر از خانواده سلطنتی می گوید: ویلیام هیجان زده بود و نمی توانست کیت را از آغوش خود رها کند. او در حقیقت کمی سورپرایز شده بود زیرا فکر می کرد که نوزاد پسر است. در ذهنش انتظار برادری برای جورج داشت زیرا خودش با برادر کوچکش بزرگ شده بود. اما حالا که فهمیده است نوزاد دختر است، از لحاظ عاطفی تحت تاثیر قرار گرفته است. او می داند مادرش، پرنسس دایانا، بسیار خوشحال خواهد شد.

 

این مجله در ماه ژانویه ادعای دیگری در مورد کیت داشت که سه ماه اول بارداری او بسیار خوب بوده است. هرچند، در این گزارش مطمئن نیستند که کودک کیت دختر است.

بچه دوم کیت میدلتون در راه است

یکی از نزدیکان خانواده سلطنتی می گوید: البته کیت و ویلیام صرف نظر از جنسیت بچه از اینکه بچه جدید سالم است خوشحال هستند، اما کیت احساس می کند که این بار کودکش دختر است. او حس می کند که داشتن یک خواهر کوچک برای جورج بهتر است

منبع : یاهو و لایت مد و دلگرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت