loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 129 1396/01/06 نظرات (0)

چطور در این فصل کفش و جوراب را با هم بپوشیم؟

چطور در این فصل کفش و جوراب را با هم بپوشیم؟

اگر از پنجره ی ساختمان دفتر یا منزلتان به بیرون خیره شوید، متوجه خواهید شد که شهر در حال تجربه ی هوایی آفتابی و بهار مانند است. اما نمی توانیم با قطعیت بگوییم زمستان به پایان رسیده است. نه، ما به طور رسمی در زمان عجیبی بین زمستان و بهار، که به نظر من مشکل ساز ترین زمان برای لباس پوشیدن است، هستیم.


اگر شما کاملا مثل من هستید، حتما تعدادی صندل های زیبا و کفش های تابستانی در کمدتان (یا سبد خرید آنلاینتان) دارید که به شدت دوست دارید از آن ها استفاده کنید. راه حل پیشنهادی من چیست؟ آن ها را با یک جفت جوراب بپوشید. جوراب و کفش نه تنها خیلی مرسوم و روتین هستند (در تمام طول بهار پر استفاده بودند)، بلکه یک راه آسان و ارزان برای تنوع بخشیدن به پوشاکتان هستند. برای ایده های سبکی، من از 4 روش ارائه شده در مجله ی Elle  استفاده کرده ام تا به شما نشان دهم چگونه کفش و جوراب را با هم بپوشید.

استفانی سانچز، طراح مد و فشن

استفانی سانچز، طراح مد و فشن

"جوراب ها بهترین راه برای زودتر استفاده کردن از صندل های بهاری تان هستند. این جوراب های توری، ظریف اما غیر منتظره هستند. از آنجا که جوراب با صندل سفید روشن کمی به چشم می آید، بقیه ی تیپ خود را با ترکیب رنگ ساده، کم تر به چشم آورده ام"

ناتالی بوکانان، طراح مد و فشن

ناتالی بوکانان، طراح مد و فشن

"من با این تیپ، دو لایه شدم ام و دو قسمت از پوشاک مورد علاقه بهاره ام را به نمایش گذاشته ام. لباس لغزنده روشن یقه دار در بالاتنه و صندل های جذاب با جوراب، هر دو انجام شد!"

کیا گوسپی، طراح مد و فشن

کیا گوسپی، طراح مد و فشن

"من تمایل دارم تیپم را واقعا ساده نگه دارم. تقریبا همیشه شلوار جین، لباس یقه اسکی و کفش با پاشنه کم و کاربردی می پوشم. این جوراب های توری و کلاه صورتی ام، بهترین اکسسوری ها برای جذاب کردن همه چیز هستند."

جسیکا رالز، طراح مد و فشن

جسیکا رالز، طراح مد و فشن

من یکی از طرفدار های بزرگ کار های یک بخشی آسان هستم. این کت و شلوار ماشینی، بسیار ساده است. بنابراین دوست دارم با کفش های جلوه گر آن ها را بپوشم. این صندل ها بسیار جذاب هستند، بنابراین چرا به یک فصل محدودشان کنیم؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت