loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 97 1395/12/07 نظرات (0)

8 راهکار ساده برای داشتن دندانهای سفیدتر +تصاویر

8 راهکار ساده برای داشتن دندانهای سفیدتر

انتخاب مسواک مناسب
سعی کنید از مسواک نرم استفاده کنید.زیرا مسواک های زبر به مینای دندان آسیب می رسانند.برای جلوگیری از پوسیدگی دندان هایتان حتما بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید.(اگر نمی توانید حتما 2 بار در روز مسواک بزنید)محققان تاکید می کنند اگر در طول روز نتوانستید مسواک بزنید ، مسواک شب و قبل از خواب را هرگز فراموش نکنید.هر 2 الی 3 ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید.زیرا کارآیی برس های مسواک پس از این دوره به حداقل می رسد.

انتخاب مسواک مناسب

تمیز کردن زبان
همیشه مقداری از باقیمانده غذایی که نوش جان کردید بر روی زبانتان می مانند که می تواند محل تجمع باکتری هایی باشند که باعث تغییر رنگ دندان می شوند. می توانید از مسواک زبان پاک کن و یا از برس مسواک برای تمیز کردن زبانتان استفاده کنید.برای تمیز کردن از انتهای زبان شروع کنید.(مواظب باشید به پرزهای چشایی زبان آسیب نزنید)پس از تمیز کردن ، زبان خود را با آب ولرم آبکشی کنید.حتما بعد از هر وعده غذایی زبان را تمیز کنید.این عمل تاثیر بسیاری در رفع بوی بد دهان نیز دارد.

تمیز کردن زبان

استفاده از سبزیجات ، میوه جات خام و آجیل
میوه و سبزیجات خام و همچنین آجیل علاوه بر اینکه به شما کمک می کنند که لکه های روی دندانهایتان تمیز شوند از تجمع پلاک بر روی دندان نیز جلوگیری می کنند.ضمن اینکه مواد غذایی ذکر شده هم برای سلامت دهان و دندان و هم سلامت کلی بدن مفید هستند.

استفاده از سبزیجات ، میوه جات خام و آجیل

عصاره ای موجود در میوه و سبزیجات و همچنین روغن موجود در آجیل باعث درخشندگی دندان شما خواهند شد.

سرکه سیب

سرکه سیب
حداقل دوبار در روز دهانتان را با سرکه سیب بشویید.(1 پیمانه سرکه و 2 پیمانه آب)

این یک راه طبیعی و ارگانیک برای سفیدی دندان و بوی خوب دهان است.

تمیز کردن دهان بعد از خوردن مرکبات

تمیز کردن دهان بعد از خوردن مرکبات
اسید موجود در پرتقال ، لیمو و لیموشیرین و بقیه مرکبات هم می تواند باعث نرم شدن مینا دندان و هم بر روی سلامت و رنگ دندان تاثیر منفی دارد.بعد از خوردن مرکبات حداقل سه بار دهانتان را آب بزنید.

جویدن آدامس بدون قند

جویدن آدامس بدون قند
محققان ی گویند جویدن آدامس بدون قند هم باعث از بین رفتن باکتری های مضر موجود در دهان ، تمیزکردن دهان و هم تنظیم PH دهان می شود.

قهوه یا سیگار

قهوه یا سیگار
دقت کنید که کدامیک از اینها باعث تغییر رنگ دندان شما می شود.(البته بستگی به نوع دندان هرشخص دارد)شما یا باید کامل قهوه و سیگار را ترک کنید و یا اینکه بعد از استفاده از هرکدام دندانهایتان را مسواک بزنید.

رژلب تیره

رژلب تیره
سفیدی دندانهایتان را با استفاده از رژلب تیره نمایان تر کنید.هرچه رنگ رژلب تیره تر باشد مثل قرمز ، قهوه ای ،صورتی و یا خرمایی، سفیدی دندان بیشتر به چشم می آید ضمن اینکه شما جذاب تر به نظر خواهید رسید.

در رعایت بهداشت دهان و دندان هرگز نباید سهل انگاری شود.کوچکترین سهل انگاری باعث بزرگترین آسیب ها می شود.مسواک ، نخ دندان . تمیز کردن زبان باید با دقت و تمرکز انجام شود مخصوصا گوشه های دهان که دسترسی به آن سخت است.بهتر است بعد از هر وعده غذایی ، دهان را آب بزنید.از خوردن غذای بیش از حد سرد و یا گرم خودداری کنید.

با رعایت موارد فوق لبخندی درخشان به خود و دوستانتان هدیه دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت