loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 105 1395/07/12 نظرات (0)

چگونه آرايش كنيم، چگونه زيباتر شويم/ در هر جمعي بدرخشیم

چگونه آرايش كنيم، چگونه زيباتر شويم/ در هر جمعي بدرخشیم

همه خانم‌ها دوست دارند در هر جمعي بدرخشند. گاهي اوقات اجرا كردن چند نكته كوچك، باعث مي‌شود شما آن گوهر زيباي هر مجلسي باشيد:

- برای پاک کردن آرایش چشم، کمی روغن زیتون به ناحیه مورد نظر بمالید و با یک پد پنبه‌ای یا گوش پاک‌کن به نرمی آرایش چشم خود را پاک کنید. این کار علاوه بر آسان بودن، به نرم و مرطوب شدن پوست و مژه‌های‌تان نیز کمک می‌کند، و باعث تقویت آن‌ها نیز می‌شود. (مراقب باشید که روغن زیتون به داخل چشم نفوذ نکند.)

- اگر ژل یا فرم‌دهنده موی‌تان تمام شده یا به هر دلیلی به آن دسترسی ندارید، می‌توانید از نرم‌کننده مو استفاده کنید. ابتدا موهای‌تان را خشک کنید، سپس مقداری نرم‌کننده در دست‌تان بریزید و به موهای خود بزنيد. این کار موهای شما را تقویت و مرطوب می‌کند، و به آن ظاهری زیبا و براق می‌دهد، و البته مانند یک نگهدارنده خوب عمل می‌کند، خصوصاً اگر پس از زدن نرم‌کننده، چند دقیقه به موهای‌تان زمان دهید تا خشک شود.

- نرم‌کننده موی سر می‌تواند انتخاب خوبی برای ژل اصلاح هم باشد. زمانی که به ژل یا فوم اصلاح دسترسی ندارید با آرامش از نرم‌کننده استفاده کنید.

- برای این که برس‌های مويي را در بهترین وضعیت نگه دارید، آن‌ها را با شامپوی بچه و مقدار خیلی کمی روغن زیتون بشویید؛ محض اطمينان يك بار ديگر تاكيد مي‌شود: مقدار بسیار کمی روغن زیتون. این کار کمک می‌کند تا موی برس آرایش نرم بماند، و از این که به مرور زمان حالت مرده پیدا کند، جلوگیری شود.

چگونه آرايش كنيم، چگونه زيباتر شويم/ در هر جمعي بدرخشیم

- برای داشتن لب‌هایی نرم، مقداری عسل طبیعی روی مسواکی نرم بزنید و برای چند دقیقه با آن لب خود را ماساژ دهید. سپس مقدار اضافی باقی مانده را با یک حوله یا پارچه گرم پاک کنید؛ کمی نرم کننده مخصوص به لب‌تان بزنید و از نرمی و لطافت پوست لب‌تان لذت ببرید.

- در موارد اضطراري که دستمال‌ پاك‌كننده چربی، مخصوص صورت، تمام شده می توانید از دستمال‌های معمولی یا حتی دستمال توالت استفاده کنید.

چگونه آرايش كنيم، چگونه زيباتر شويم/ در هر جمعي بدرخشیم

- به عنوان کرم نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست، می‌توانید از روغن بادام (شيرين) استفاده کنید. این روغن سرشار از ویتامین است و پوست‌تان را نرم، لطیف، تقویت و مرطوب می‌کند.

- از حمام كردن طولانی با آب داغ بپرهیزید، چرا که این کار می‌تواند پوست‌تان را دچار کم‌آبی کند. (البته که حمام داغ هر از گاهی مثلاً هفته‌ای یک بار خوب است، اما مراقب باشید که این نوع حمام به عادت دائمی شما تبدیل نشود.)

- برای ساختن کرم پاک‌کننده طبیعی خودتان، یک قاشق غذاخوری جو آسیاب شده را به یک قاشق غذاخوری خاک رس سفيد اضافه کنید، و برای ترکیب شدن آن‌ها بین 1 تا 2 قاشق روغن زیتون اضافه کنید. مقدار کمی از این خمیر را به کف دست‌تان بزنید و با اضافه کردن مقداری آب، صورت‌تان را بشویید (صورت‌تان را نسابید، خیلی نرم بشویید). بعد از این کار احساس می‌کنید که چقدر پوست‌تان نرم و تمیز شده است. نکته مثبت دیگر درباره این ترکیب خانگی این است که کاملاً طبیعی، بی‌ضرر و فاقد هرگونه ماده شیمیایی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت