loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 105 1395/06/28 نظرات (0)

۵ تا از بزرگ‌ترین اشتباهات موقع فر كردن مژه ها

۵ تا از بزرگ‌ترین اشتباهات موقع فر كردن مژه ها

و اگر هنوز بعد از ریمل زدن، مژه را فر می‌كنید،‌ خبر بدی برایتان داریم. فر كردن مژه‌ها، تغییر بزرگی در ظاهر شما ایجاد می‌كند. چشمان تان شاداب‌تر به نظر می‌رسد، مژه‌ها ظاهری بلندتر و باشکوه پیدا می‌كنند، و در نتیجه چشم تان بیش‌تر جلب توجه می‌كند. اما همه این‌ها وقتی اتفاق می‌افتد كه مژه‌هایتان را درست فر كنید؛ و از تمام این اشتباهات دور بمانید:

۵ تا از بزرگ‌ترین اشتباهات موقع فر كردن مژه ها

1. بعد از ریمل زدن، ‌مژه‌ها را فر می‌كنید. 

این كار نه تنها باعث می‌شود مژه‌هایتان به هم بچسبد،‌ بلكه به آن آسیب هم می‌زند. وقتی ریمل خشك می‌شود، مژه‌ها سفت‌تر می‌شوند و انعطاف‌پذیری‌شان كاهش می‌یابد. حالا وقتی كه این طوری سفت شده‌اند،‌ اگر سراغ فر كردن بروید، ممكن است بشكنند و زبر و كوتاه‌تر شوند. بلایی كه این اواخر سر مایلی سایرس آمد.

2. هیچ وقت فرمژه را تمیز نمی‌كنید. 

حتی اگر همیشه قبل از ریمل زدن هم مژه‌های تان را فر كنید، ‌این احتمال هست كه خط چشم،‌ سایه چشم، ‌باكتری‌ها و سلول‌های مرده پوست به دستگاه بچسبند و سراسر آن را بپوشانند. هفته‌ای یك بار آن را با یك پد كتان و الكل طبی تمیز كنید.

3. هیچ وقت پدها را عوض نمی‌كنید.

پدهای كوچكی كه درون فرمژه هستند، به مرور زمان ممكن است كثیف شوند، بنابراین پد جدید بخرید و هر چند ماه یك بار آن‌ها را عوض كنید. علاوه بر این، ‌اگر مدت زیادی از آن استفاده كنید و كهنه و فرسوده شود، پد خاصیت خود كه محافظت از مژه‌ها است را از دست می‌دهد و ممكن است لبه‌های فلزی فرمژه به مژه‌های تان آسیب بزند.

۵ تا از بزرگ‌ترین اشتباهات موقع فر كردن مژه ها

4. فرمژه ارزان می‌خرید.

ممكن است رژ یا خط چشم‌های ارزان را خریده و امتحان كرده باشید اما حرفه ای‌ها می‌گویند فرمژه چیزی نیست كه بخواهید در موردش سراغ اجناس ارزان بروید. هدف این است كه مژه‌ها را به درستی فر كنید و به آن‌ها آسیب نزنید، بنابراین كیفیت واقعا مهم است. لارامای، گریمور، در این باره می‌گوید:«زیادتر پول دادن بابت فرمژه واقعا در نتیجه تفاوت ایجاد می‌كند... اگر بهترین‌ها را می‌خواهید، اگر من بودم از مارك‌های KevynAucoin، Shu Uemura یا Bobbi Brown استفاده می‌كردم.»

5. مژه‌ها را محكم می‌گیرید و می‌كشید.

اگر می‌خواهید مژه‌های بلند و سالمی داشته باشید، حتما موقع فر كردن، ‌فرمژه را آرام بكشید. زیاد فشار دادن آن، نه تنها باعث می‌شود مژه‌ها زاویه عجیب 90 درجه پیدا كنند و از ظاهر واقعی فاصله بگیرند، بلكه ممكن است باعث شكستن آن‌ها هم شود. فرمژه باكیفیت نیازی ندارد كه آن را محكم فشار دهید؛ ‌خب، این هم یك دلیل دیگر برای نخریدن وسایل ارزان.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت