loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 117 1394/12/23 نظرات (0)

۵ اشتباه در انتخاب کرم پودر / عیوب با پوشش غلیظ

۵ اشتباه در انتخاب کرم پودر / عیوب با پوشش غلیظ

۵ اشتباه اساسی که احتمالاً در انتخاب کرم پودر مرتکب می‌شوید

ثابت کردن زیرسازی و یا کرم پودر روی پوستتان کلید یک آرایش موفقیت‌آمیز است. با این حال مهارت پیدا کردن، می‌تواند سخت‌ترین و مهم‌ترین مرحله برای همه باشد. بنابراین از سندی لاینتر، هنرمند آرایشگر مشهور در سالن ریتا هازن شهر نیویورک و متخصص زیبایی لانکوم پرسیدیم که ما اغلب کجا اشتباه می‌کنیم و چطور باید اشتباهمان را تصحیح کنیم. در این مقاله به 5 روش پرداخته‌ایم که شما به اشتباه به کار می‌برید.


مطابقت دقیق کرم پودر با رنگ پوست

بسیاری از خانم‌ها از رنگی دقیقاً مطابق رنگ پوست استفاده می‌کنند ولی از نتیجه راضی نیستند، چون باعث می‌شود بسیار خسته به نظر برسند. در این موارد، استفاده از کرم پودری گرم‌تر (با ته رنگ زرد یا طلائی) به ویژه درزمانی که بسیار رنگ پریده‌اید یا نگران چین و چروک پوستتان هستید، واقعاً طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. استفاده از یک رژ گونه گرم به رنگ سرخ نیز به اصلاح رنگ پوست کمک می‌کند. اگر برنزه هستید یا پوست تیره‌تری دارید، از ته رنگ‌های صورتی اجتناب کنید زیرا در نور طبیعی به وضوح بر روی پوست دیده می‌شوند.
 
پنهان کردن عیوب با پوشش غلیظی از کرم پودر
چه بخواهید تغییر رنگ و لکه‌ها را بپوشانید، چه خطوط ریز را، زیرسازی زیاد و استفاده لایه‌لایه از کرم پودر در واقع سبب جلب‌توجه به تفاوت موجود در بافت پوست می‌شود.
 
انتخاب کم پودر با درجه غلظت اشتباه
از هر نوع کرم پودری که استفاده می‌کنید، باید آن را به صورت یکدست و یکنواخت روی پوست  پهن کنید تا پوشش سبکی ایجاد شود که طبیعی به نظر می‌رسد. در صورتی که پوستتان خشک است، از کرم پودر خشک و پودری استفاده نکنید، زیرا وارد منافذ و خطوط  چهره شده و ظاهر ناصاف و بدی پدید می‌آورند، در عین حال، کرم پودر چرب و مایع نیز برای پوست‌های چرب مناسب نیست، چون ظاهر بسیار مرطوب و چربی به پوست می‌دهد. کرم پودر با بافت خامه‌ای یک پوشش صاف و طبیعی به وجود می‌آورد. باید با بررسی و امتحان، کرم پودری را پیدا کنید که مناسب پوستتان باشد.
 
تصور این که کرم پودر خطوط و چروک‌های روی صورت را بیشتر نشان می‌دهد
از آن جا که بیشتر افراد از کرم پودر درست استفاده نمی‌کنند، این تصور ایجاد شده است که کرم پودر خطوط و چروک‌های روی صورت را بیشتر نشان می‌دهد. ولی کرم پودر با فرمول صحیح مشکلات پوستی مثل لکه‌ها و منافذ درشت را برطرف کرده و واقعاً ظاهرتان را جوان‌تر نشان می‌دهد. به علاوه اگر یک کرم پودر خوب به عنوان پایه استفاده نکنید، کاربرد سایر وسایل آرایشی مثل رژ گونه، برنز کننده و کانسیلر، پوست را لکه‌دار کرده و خیلی خوب روی پوست نمی‌نشینند. بنابراین باید کرم پودری را پیدا کنید که وارد خطوط و منافذ روی پوست نشود.
 
استفاده از هر کم پودری در هر جای صورت
راه مطمئن آرایش کردن استفاده از یک لایه از زیر ساز و کرم پودر و پوشش دادن صورت است. تا جایی که لازم است روی زیرسازی کار شود و بعد قسمت‌های خاصی از صورت مثل زیر چشم‌ها و لکه ها با کانسیلر پوشیده شود. پخش کردن کانسیلر روی پوست با نوک انگشتان سبب می‌گردد که کانسیلربه خورد پوست رفته و طبیعی‌تر به نظر برسد. بعد مقداری پودر فقط در مرکز صورت، جایی که واقعاً لازم است، بزنید، اگر زیاده‌روی کنید، کل آرایشتان خراب می‌شود.

نکته آخر: پیدا کردن کرم پودرمناسب کلید یک آرایش موفق است. و به خاطر داشته باشید همیشه استفاده کمتر از کرم پودر بهتر است. این نکات را به کار برید و به این ترتیب بی شک بدون نقص به نظر خواهید رسید.

انتخاب کرم پودر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت