loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 267 1395/06/09 نظرات (0)

آرایش در منزل: ۵ مدل موی ساده و زیبا برای هر روز شما

آرایش در منزل: ۵ مدل موی ساده و زیبا برای هر روز شما

مدل موی خود را زیبا و مدرن کنید، فقط با استفاده از چند گیره و کش موی ساده!اگر از این که هر روز یک شکل هستید خسته شده‌اید و احساس می‌کنید احتیاج به کمی تنوع دارید ما دنبال کردن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با صرفه جویی در زمان خود و با هر استعداد یا تخصصی، و بدون نیاز به یک آرایشگر مدل‌های موی جذاب و زیبایی یاد بگیرید و هر روز از تنوع این مدل‌ها استفاده کرده و لذت ببرید.

آرایش در منزل: ۵ مدل موی ساده و زیبا برای هر روز شما


1. دم اسبی ساده

بعد از این که موی خود را با کش یه شکل دم اسبی بستید، یک تکه از دم آویزان شده مو را که به پهنای کش مویتان باشد جدا کنید و دور کش و قسمت بسته شده موی خود بپیچید به شکلی که کش شما زیر آن پنهان شود. قسمت انتهایی این دسته مو را به زیر کش موی خود ببرید و در آخر سعی کنید با یک گیره مو که با رنگ موهایتان همخوانی داشته باشد آن را ثابت و محکم نگاه دارید.

آرایش در منزل: ۵ مدل موی ساده و زیبا برای هر روز شما

2. موی نیمه‌بسته‌شده

برای یک مدل زیبا و به ظاهر پیچیده، از قسمت جلو و وسط سر یک سوم میانی موها را عقب بیاورید و ببندید. قسمت جلویی و طرفین موهایتان، یعنی از بالای گوش تا آن تکه‌ای که قبلاً بسته اید باید آزاد باشد. یک تکه از بالا‌ترین قسمت آزاد موی سمت راست سرتان را به سمت عقب و چپ بیاورید و با یک گیره کوچک ثابت کنید، سپس همین کار را برای سمت چپ موهای خود تکرار کنید و قسمت انتهایی آن را کمی پایین‌تر از تکه قبلی ثابت کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید تا موهای آزاد همه بسته شوند به نحوی که از هر طرف 3 یا 4 تکه فیکس شده داشته باشید. هر بار می‌توانید جای گیره را به تناسب نیاز عوض کنید یا حداقل تعداد گیره را برای هر طرف مو استفاده کنید.

3. مدل دم اسبی بلند و آبشاری

موی خود را تقریباً بالای سرتان ساده ببندید، بعد دم آویزان آن را بالا بیاورید و 2 یا 3 گیره کوچک بین کش مویتان و سرتان در زیر کش ثابت کنید. بعد کمی به دم اسبی موهایتان پف بدهید و به پایین برگردانید. با این کار موهای شما پر‌تر به نظر می‌رسند و همچنین به کف سرتان نمی‌چسبند.

4. موی یک‌طرفه کلاسیک

برای داشتن یک مدل موی زیبای یک طرفه، تمام موهای خود را به طرف شانه چپ خود بریزید و مرتب کنید، تکه‌ای از مو‌ها را که درست زیر گوش چپ قرار می‌گیرد و بالای گردنتان است را با یک کش شبیه دم اسبی ببندید، اما مراقب باشید که این موی بسته شده نباید خیلی سفت باشد. سپس با بقیه موهایتان دم اسبی را پنهان کنید. و در آخر موهای خود را مرتب کنید تا ظاهری آراسته داشته باشند.

آرایش در منزل: ۵ مدل موی ساده و زیبا برای هر روز شما

5. بافت تیغ ماهی

برای این که بافت تیغ ماهی شما مرتب به نظر برسد، قبل از این که بافت تیغ ماهی (بافت با چهار رشته مو) را شروع کنید، مو‌ها را به صورت دم اسبی یک طرف سر خود با یک کش محکم ببندید. سپس بافت را شروع کنید و انتهای مو را با یک کش پلاستیکی محکم ببندید و بعد کش بالایی مو‌ها را ببرید و بافت را با دستتان کمی شل کنید تا زیبا و یک دست به نظر برسد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت