loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 113 1395/06/09 نظرات (0)

مقاله سلامت و زیبایی: ۵ وسیله مراقبت از پوست

مقاله سلامت و زیبایی: ۵ وسیله مراقبت از پوست

خیلی طبیعی است اگر شما هم با دیدن عنوان این مطلب به عنوان یک مقاله سلامت و زیبایی شگفتزده شده باشید، اما این پیشنهادها را به کار گیرید تا با چند ابزار ساده و ارزان بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورید.

 واقعاً که از چسب برق استفاده‌های زیادی می‌شود کرد!

چکه کردن شیر آب؟ خش و ناهمواری روی رنگ؟ قطعاً شما می‌دانید که چطور این کار‌ها را می‌توان با این ابزار‌های موجود انجام داد، اما دفعه بعدی که به ابزار فروشی رفتید تعداد بیش‌تری از این محصولات خریداری کنید و از این که آن‌ها چقدر می‌توانند در زیبایی شما به کار‌اید شگفت زده شوید.

مقاله سلامت و زیبایی: ۵ وسیله مراقبت از پوست

1. با نوارچسب به جنگ زگیل‌ها بروید

 زگیل‌ها مسری هستند و ممکن است هر جایی از بدن ظاهر شوند. بدترین قسمت این است که به سختی می‌شود از شر آن‌ها خلاص شد؛ چرا که زگیل‌ها ویروس هستند و هیچ راه درمانی جادویی هم برای مبارزه با آن‌ها وجود ندارد، فقط باید صبر کنیم تا سیستم ایمنی بدن آن‌ها را دفع کند. اما استفاده کردن از این نوار‌ها پروسه درمان را تسریع می‌بخشد. تنها کاری که لازم است بکنید این است که نوار را مستقیماً روی زگیل بچسبانید و هر چند روز یکبار آن را عوض کنید.

مقاله سلامت و زیبایی: ۵ وسیله مراقبت از پوست

2. با کاغذ‌ سمباده پاشنه‌ای صاف و زیبا داشته باشید

 فقط 3 مرحله آسان زیر را دنبال کنید: خیس کردن، استفاده از چیزی مانند اسکراب، و سمباده زدن. برای خیس کردن پای خود می‌توانید از نمک استفاده کنید چرا که باعث راحتی و نرم شدن پوست شما می‌شود و به صورت طبیعی پوسته پوسته شدگی‌ها را می‌زداید. برای خلاص شدن از پوست‌های مرده پاشنه پای خود از یک کاغذ سمباده‌ای استفاده کنید (این بار این محصول را به هدف نرم کردن پوست پایتان خریداری کنید) . در انجام دادن این کار عصبی عمل نکنید، کاغذ را به آرامی با حرکات دورانی روی پاشنه بکشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. در آخر پوست را خشک کنید و با نرم کننده آغشته کنید.

 3. چسب مایع برای ترک خوردگی‌های پوست کف دست

 هیچ چیز بدتر از این ترک‌های آزار دهنده دست و انگشتان نیست. این ترک خوردگی‌ها در معمولاً بیش‌تر در زمستان اتفاق می‌افتند و شستن زیاد دست و تاول و تحریک‌های ناشی از سرما ایجاد می‌شوند. این ترک‌های با این که کوچک هستند آزار دهنده و مشکل‌ساز می‌شوند چرا که ما در هر حال مجبوریم از دست و انگشتانمان استفاده کنیم. یک یا دو قطره از چسب را روی ترک‌ها بریزید و پوست ترک خورده را به هم بچسبانید و صبر کنید تا خشک شود. نگران نباشید، این چسب‌ها سمی نیستند. اگر بر حسب اتفاق کمی چسب به اشتباه باعث کثیفی شد، با کمی لاک‌پاک‌کن به راحتی پاک می‌شوند.

مقاله سلامت و زیبایی: ۵ وسیله مراقبت از پوست

4. پاک کردن و اسکراب پوست با پارچه‌های میکروفیبرر

 یک سری از لباس‌ها و پارچه‌های محبوب ما همیشه بعد از تمام شدن عمر لباس برای تمیز کردن تلویزیون و گردگیری رزرو می‌شوند و دور انداخته نمی‌شوند. این پارچه‌ها به جز گردگیری برای پاک کردن آرایش هم بسیار مناسب هستند، چرا که جنس آن‌ها اغلب نرم است و برای پوست‌های حساس و جذب کردن آلودگی‌ها فوق العاده اند.


مقاله سلامت و زیبایی: ۵ وسیله مراقبت از پوست

5. از بین بردن پف کردگی چشم با اسفنج

 برای به دست آمدن بهترین نتیجه اسفنج را در آب فرو ببرید و آب اضافی را از آن بگیرید و اسفنج را در فریزر قرار دهید. بعد از یک شب طولانی اسفنج خنک و یخ زده را روی چشمان بسته خود بگذارید و چند دقیقه صبر کنید تا پوست بازسازی شود. کمپرس سرد با منقبض کردن رگ‌ها به از بین رفتن پف کردگی پلک و دور چشم کمک می‌کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت