loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2199 1393/04/17 نظرات (0)

اختصاصی مجله زیبایی لایت مد: هالیوود امسال هم همانند سال های گذشته لیستی از زیباترین زنان دنیا را معرفی کرده است. در این مقاله با مجله زیبایی لایت مد همراه شوید تا زیباترین زنان سال 2014 را به شما معرفی کنیم.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014/ زنان زیبای جهان


1. مونیکا بِلوچی

مونیکا هنرپیشه و مدلی ایتالیاییست که کار مدلینگ خود را در سن 13 سالگی شروع کرد. مونیکا بِلوچی در سال 1989 به عنوان مدل در پاریس و نیویورک به شهرت رسید.در همان سال های ابتدایی شهرتش بودکه مونیکا وارد کار هنرپیشگی شد و تا به امروز به عنوان مدل و هنرپیشه در سرتاسر دنیا به شهرت چشمگیری دست یافته است. آنقدر که جایگاه اول زیباترین زن دنیا را به خود اختصاص داده است.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014
2. کیت آپتون

کیت آپتون مدل و بازیگر آمریکایی است که از زمان حضورش در Sports Illustrated Swimsuit Issue به شهرت رسید. آپتون حرفه مدلینگ خود را از سال 2008 آغاز کرد. او امسال رتبه دوم زیباترین زن دنیا را به خود اختصاص داده است.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014
3. آنجلینا جولی

آنجلینا جولی کارگردان، هنرپیشه، فیلمنامه نویس و نویسنده بشر دوستی که زیبایی خیره کننده ای دارد. در سال 2014 آنجلینا رتبه سوم زیباترین زن دنیا را به خود اختصاص داده است.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014
4. آیشواریا رای باچان

آیشواریا در سال 1994 به عنوان دختر شایسته دنیا انتخاب شد. او زیباترین زن بالیوود است که جایگاه بزرگی در سینمای هند دارد. آیشواریا جایگاه چهارم زیباترین زن دنیا در سال 2014 را از آن خود کرده است.

آیشواریا رای باچان
5. ایرینا شایک

ایرینا شایک مدلی روسی است که از سال 2007 تا 2013 در Sports Illustrated Swimsuit Issue همکاری مداوم داشته است. ایرینا نامزد کریستیانو رونالدو بازیکن معروف فوتبال است و جایگاه پنجم زیباترین زن دنیا در سال 2014 را در این لیست از آن خود کرده است.

زنان زیبای دنیا


6. مریم اوزرلی

مریم اوزرلی هنرپیشه ترکی-آلمانی است که معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است. او در سال ۲۰۱۲ به خاطر همین نقش‌آفرینی برنده جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳ به طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد . مریم اوزرلی ششمین زن زیبای دنیا در سال 2014 می باشد.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014
7. شارلیز ترون

شارلیز ترون در اواخر دهه 90 میلادی پس از ایفای نقش در فیلم های وکیل مدافع شیطان، جویانگ قوی پیکر و قوانین خانه سایدر به شهرت رسید. او توانست برای بازی در نقش قاتل سریالی زن در هیولا علاوه بر کسب نقدهای مثبت منتقدین، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را ببرد تا اولین آفریقایی باشد که در رده بازیگران، موفق به کسب اسکار می شود همچنین وی برای بازی در فیلم سرزمین شمالی نامزد جایزه اسکار شد. شارلیز ترون اینروزها نامزدی خود با هنر پیشه کهنه کار -سین پن- اعلام کرده است. شارلیز هفتمین زن زیبای دنیا می باشد.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014
8. آمبر هرد

مدل و هنرپیشه آمریکایی که این روزها با ستاره معروف هالیوود جانی دپ نامزد کرده است به عنوان هشتمین زن زیبای دنیا شناخته شده است.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014
9. ریانا

ریانا تا قبل از آشناییش با ایوان راجرز تهیه کننده نیویورکی یعنی تا سن 16 سالگی زندگی بسیار عادی در جزایر باربادوس داشت اما از آن روز تا کنون برای خودش ستاره ای شده است آنقدر درخشان که جایگاه نهم زیباترین زنان دنیا را به خود اختصاص داده است.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014


10. اسکارلت جوهانسون

مدل و خواننده آمریکایی که به عنوان یکی از جذاب ترین زنان دنیا معرفی شده است. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است. اسکارلت جوهانسون دهمین زن زیبای دنیا در سال 2014 می باشد.

زیباترین زنان دنیا در سال 2014

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت