loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 45 1395/06/04 نظرات (0)

بهترین زمان برای ورزش کردن و کاهش وزن

بهترین زمان برای ورزش کردن و کاهش وزن

 افرادی که ورزش می‌کنند، دوست دارند که از زمان خود به بهترین و موثرترین نحو ممکن استفاده کنند و بیشترین نتیجه را از ورزش کردن خود بگیرند.

دانستن بهترین و مناسب ترین زمان ورزش برای کاهش وزن، به شما کاهش می‌کند که در کمترین زمان بیشترین نتیجه را بگیرید. این مساله فقط مختص ورزشکاران نیست، بلکه مخصوص افراد عادی که می‌خواهند از طریق ورزش کردن وزن اضافی خود را کم کنند و یا اندام شان  متناسب‌تر شود، نیز هست. 


زمان فقط یکی از عواملی است که عملکرد و کارایی ورزش کردن شما را تحت تاثیر قرار می دهد:

در پائین،  بر اساس تحقیقات انجام شده، بهترین زمان روز برای ورزش کردن در جهت چربی سوزی بهتر و یا عضله سازی، بیان خواهد شد. زمان فقط یکی از عوامل برای رسیدن به این نتایج است، عوامل دیگری از جمله شدت و مدت زمان ورزش کردن نیز، نقش اساسی را  در این زمینه ایفا می کنند و نباید نادیده گرفته شوند.

صبح بهترین زمانِ ورزش کردن برای سوزاندن چربی است:

وقتی که در صبح ورزش می‌کنید، بدن شما چربی بیشتری را می‌سوزاند. دلایل اصلی این مساله، در پائین بیان شده اند:

• پائین بودن سطح قند خون، بدن را وادار می‌کند که دنبال منبع دیگری برای انرژی باشد؛ در نتیجه بدن شروع به تبدیل ذخیره چربی به سوخت می‌کند. 

• برخی از هورمون‌هایی که باعث افزایش سرعت چربی سوزی می‌شوند، در هنگام صبح در بالاترین سطح خود سطح قرار دارند.


فواید ورزش کردن در صبح: 

• افرادی که صبح ها ورزش می‌کنند، راحت تر می‌توانند ورزش را در برنامه روزانه و یا منظم خود قرار دهند و هم‌چنین طولانی مدت این کار را انجام می‌دهند.  

• برای بعضی از افراد ورزش کردن در صبح راحت تر و مناسب تر است؛ چرا که عصرها آنها خسته هستند و انرژی و تمایل به ورزش کردن ندارند.

بهترین زمان برای ورزش کردن و کاهش وزن

مضرات ورزش کردن در صبح:

• ورزش کردن در هنگام صبح، برای بعضی از افراد کاری پراسترس است. این مساله در مورد همه افراد صادق نیست، اما بسته به سطح هورمون‌های شما، ممکن است که ورزش کردن برای شما در صبح استرس زا باشد. 

• ورزش سنگین و سخت در صبح، ممکن است به جای سوزاندن چربی، باعث تحلیل رفتن و کاهش عضله‌های بدن شما بشود. اگر با معده خالی ورزش کنید و این ورزش ورزشی سنگین باشد، بدن شما از توده عضلات برای تولید انرژی استفاده می‌کند و آن را می‌سوزاند. به همین دلیل لازم است که صبح، صبحانه‌ای حاوی پروتئین بخوریم، مخصوصا هنگامی که تصمیم به انجام ورزشی سنگین در صبح دارید. 

• اگر قبل از خوردن صبحانه ورزش کنید، ممکن است قدرت کافی برای ورزش کردن را نداشته باشید؛ چرا که سطح انرژی شما پائین است.


ورزش کردن در عصر، بیشترین بازده را دارد:

ورزش کردن در هنگام عصر، بازده بیشتری نسبت به صبح دارد. چندین تحقیق مختلف در زمینه تجزیه و تحلیل بازده افرادی که صبح ها ورزش می‌کنند و کسانی که عصرها ورزش می‌کنند، انجام شده است. نتیجه این تحقیقات نشان داده است که بازده افرادی که صبح ها ورزش کرده اند، بیشتر از افرادی بوده که عصرها ورزش کرده‌اند. همچنین دارای قدرت و نیروی بیشتری نیز بوده اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت