loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 229 1395/06/01 نظرات (0)

چگونه آرایشی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم؟

چگونه آرایشی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم؟

ما با آرایشی که می‌کنیم در واقع دار حال معرفی خودمان هستیم. یک روز‌هایی وجود دارد که یک خط چشم سیاه کلاسیک می‌تواند جواب‌گوی آن روزمان باشد و بعضی از روزهایی هم هست که چیزی بیشتر از یک خط چشم ساده نیاز است. اگر به داشتن آرایشی تک و خاص علاقه دارید با ما و لایت مد همراه باشید تا یکی از این روش‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

در روزهایی که احساس کردید به آرایش بیشتری نیاز دارید به خودتان اجازه دهید تا با خلاقیت خودتان آرایشی که واقعا دوست دارید را انجام دهید. تا در کنار آرایش کمی هم تفریح و شادی داشته باشید. شما می‌توانید با یک رژ لب آبی یا رنگ کردن بخشی از مویتان این کار را انجام دهید اما ما راه بهتری برای شما پیشنهاد می کنیم. به شما نشان می‌دهیم که چگونه چشم‌های گربه‌ای رتگی داشته باشید. با ما همراه باشید:

چگونه آرایشی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم؟

۱. با یک پایه‌ی خنثی و بی رنگ شروع کنید

یک رنگ پایه‌ی گرم برای اینکه یک خط چشم پرطراوت و بی نقص داشته باشید واقعا اثر بخش است. اگر خطوط سیاه یا لکه‌هایی دور چشم خود داشته باشید می‌توانید آن‌ها را با این کار پوشش دهید. ما رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز مات را به شما پیشنهاد می‌کنیم

چگونه آرایشی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم؟

۲. یک خط چشم ۲۴ ساعته انتخاب کنید

برای کشیدن خط چشمی درخشان و صاف که حالت چشم شما را گربه‌ای کند٬ استفاده از یک خط چشم ۲۴ ساعته و ضد آب ضروری است. 

چگونه آرایشی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم؟

۳. چند رنگ را ترکیب کنید

استفاده از سایه روشن به تنهایی می‌تواند چشمانه ترسناک و غیر عادی ایجاد کند. ما استفاده از دو سایه‌ی هم خانواده را برای زیبایی چشمتان به شما پبشنهاد می‌کنیم. ترکیب این دو سایه تاثیر چشمگیری بر روی چشم‌ها دارد. بنفش روشن و بادمجانی می‌تواند ترکیب بی‌نظیری باشد. این خط را تا داخل چشم و نزدیکی منفذ اشک امتداد دهید.

چگونه آرایشی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم؟

۴. از یک ریمل رنگی استفاده کنید

یک ریمل ضد آب و همرنگ با سایه‌ی چشم آخرین راز ما است تا چشمانی بی‌نظیر داشته باشید. ریمل را می‌توانید همرنگ یا حتی کمی تیره تر از سایه‌ی چشمتان انتخاب کنید تا رنگ مژه‌ها بر رنگ سایه غالب باشد و بهتر دیده شوند. با این کار زیبایی چشمانتان کامل می‌شود و حالا صاحب آرایشی گربه‌ای هستید که منحصر به خودتان است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت