loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/05/14 نظرات (0)

بازی شان پن و مل گیبسون در فیلم فرهاد صفی‌نیا! عکس

بازی شان پن و مل گیبسون در فیلم فرهاد صفی‌نیا! عکس

شان پن و مل گیبسون، بازیگران و سینماگران مطرح هالیوود، در فیلم فرهاد صفی‌نیا که تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی-امریکایی است، همبازی یک‌دیگر خواهند بود. این اثر با نام «پرفسور و مرد دیوانه»، اقتباسی از رمان پرفروش «سایمن وینچستر»، روزنامه‌نگار و مولف بریتانیایی است. رمانی با موضوع و محوریت خلق و تهیه‌ی دیکشنری بزرگ آکسفورد.

مل گیبسن خود امتیاز اقتباس از این رمان را در سال ۱۹۹۸ خریداری کرده و حالا پس از دو دهه تصمیم به ساخت آن گرفته است. استودیوی «ولتیج پیکچرز» (Voltage Pictures) سازنده فیلم‌های «قفس رنج» و «باشگاه خریداران دالاس» به عنوان سرمایه‌گذار اصلی تهیه و تولید آن را برعهده دارد.

گیبسن پیش از این نیز با فرهاد صفی‌نیا در نگارش مشترک فیلم‌نامه‌ی آپوکالیپتو (Apocalypto - 2006) همکاری داشته است.

بازی شان پن و مل گیبسون در فیلم فرهاد صفی‌نیا! عکس

فرهاد صفی‌نیا، کارگردان، تهیه کننده و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی امریکایی

داستان واقعی چگونگی خلق دیکشنری آکسفورد، موضوع این فیلم خواهد بود که دنیای زندگی و کار دو مرد نابغه‌ی دنیای ادبیات که خالق این اثر بوده‌اند را شامل خواهد شد.

استودیوی «ولتیج پیکچرز» (Voltage Pictures) سازنده فیلم‌های «قفس رنج» و «باشگاه خریداران دالاس» به عنوان سرمایه‌گذار اصلی تهیه و تولید آن را برعهده دارد. و شان پن که به عنوان بازگیر نقش مقابل مل گیبسون انتخاب شده است، در حال مذاکره با تهیه‌کنندگان این استدیو است. مل گیبسون، فیلمساز و بازیگر ۶۰ ساله که پاییز امسال با درام جنگی «Hacksaw Ridge» به سالن‌های سینما می‌آید، نقش پرفسور جیمز موری را در این پروژه ایفا می‌کند؛ کسی که در سال ۱۸۵۷ تصمیم به تالیف لغت‌نامه‌ی آکسفورد، یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های تاریخ ادبیات گرفت.

بازی شان پن و مل گیبسون در فیلم فرهاد صفی‌نیا! عکس

پن هم قرار است در نقش دکتر دبلیو. سی. ماینر ظاهر شود؛ کسی که بیش از 10 هزار مدخل را در لغت‌نامه آکسفورد به ثبت رساند و این در حالی است که به خاطر ابتلا به جنون در تیمارستانی بستری بود.

این اولین‌بار است که در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای، دو ستاره قدر هالیوود که هر دو متعلق به یک نسل هستند در یک پروژه مشترک در برابر هم به ایفای نقش می‌پردازند. کمپانی «وتیج پیکچرز» با معرفی «پرفسور و مرد دیوانه» در جشنواره فیلم تورنتو امسال، حقوق پخش بین‌المللی این فیلم را به فروش خریداران می‌رساند. سازندگان تلاش دارند این پروژه را از اکتبر امسال در اروپا جلوی دوربین ببرند.

در گردآوری این مطلب از گزارش «آی‌سینما» استفاده شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت