loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/05/13 نظرات (0)

چگونگی تبدیل شدن Monse به یک برند موفق و محبوب

چگونگی تبدیل شدن Monse به یک برند موفق و محبوب

این سرگذشت یک طراح لباس که بلافاصله بعد از اتمام تحصیلات کالکشن قبل توجهی ارائه می کند نیست.داستان یک برند با سابقه که به دلیل تبلیغات یک سلبریتی به طور ناگهانی به شهرت دست پیدا میکند هم نیست.داستان Monse ، اوج موفقیت یک حرفه ی سنتی ، سالها زحمت ، روابط عمومی قوی و افکار منسجمی است که به این برند نوپا کمک کرد در طول یک سال در صنعت و بدست آوردن توجه سلبریتی ها موفق شود.

این برند در مراسم CFDA، نامزد جایزه ی Swarovski برای بهترین طراحی لباس بانوان شد.ما با موسسین این برند ، لارا کیم و فرناندو گارسیا گفتگویی درباره ی برند یک ساله ی موفقشان و اینکه چگونه LinkedIn در موفقیتشان نقش داشته است گفتگویی داشته ایم.در این جا پنج قدم مهم که در پیشرفت این برند محبوب نقش داشته اند را می خوانید.

1.آنها قبل از شروع فعالیت مستقل خود سالها مشغول کسب تجربه های عملی بودند. 

کیم و گارسیا هنگامی که نزد Oscar de la Renta مشغول به کار بودند با یکدیگر آشنا شدند.در آنجا بود که دوره ی 19 ساله ی فعالیتشان شکل گرفت.بعد از مرگ Oscar de la Renta ، آن دو تصمیم به راه اندازی برند مستقل خود به نام Monse گرفتند.گارسیا در این باره می گوید : " زحمت و تاش بسیار با ارزش است اما آنچه ما از Oscar de la Renta یاد گرفتیم این است که گوش کنیم و لذت ببریم."علاوه بر درس هایی که از اسکار دلارنتا آموختند  ، فعالیت در یک کمپانی مهم نیز قدم بزرگی در راه اندازی برند مستقلشان شد.در طول آن سالها ، آنها شبکه ای از دوستان ، ادیتور ها ، استایلیست ها و خریداران را داشتند که بعدها از حامیان مهم این برند شدند.

چگونگی تبدیل شدن Monse به یک برند موفق و محبوب

از چپ به راست : کری واشینگتن ، امل کلونی ، بری لارسون ، الیسون ویلیامز ، اوپیتا نیونگو ،کیت باسوورت

2.از ابتدا دیدگاه مشخصی داشتند

گارسیا در مورد اهداف این برند می گوید : " در این برهه زمانی خاص از مد ، ما احساس کردیم به برندی نیاز داریم که دارای جهت گیری خاصی نباشد .نه خیلی زنانه و نه خیلی مردانه." این که طراحان لباس به دنبال یک ظرافت ساده باشند حکایت جدیدی نیست اما اگر همین کار به خوبی انجام شود می تواند تحولی ایجاد کند.مانند تعریفی که  دانا کارن در دهه ی 70 میلادی از لباس های ورزشی آمریکا ارائه داد ، تولد کالوین کلین در دهه ی 90 ، بازگشت پیروزمندانه ی فیبی فیلو با Céline در سال 2010 و اکنون برند Monse . گارسیا ادامه می دهد : " چیزی که نبودش به شدت حس می شد لباس هایی بود که با به تن کردن آن ها به نظر می رسید تنها 5 دقیقه برای آماده شدن زمان صرف کرده اید و در عین حال زیباترین دختر میهمانی نیز هستید."

کیم اضافه می کند : " بسیاری از دختران دیگر تمایلی به پوشیدن لباس هایی با مدل کیک فنجانی ندارند.امروزه دختران تمایل دارند راحت و زیبا به نطر برسند "

 3.آنها چیزی را به عنوان امضای کاری خود قرار دادند تا کارهایشان راحتتر شناخته شود

اولین کالکشن آنها ، که در بهار سال 2016 به نمایش در آمد ، شامل گروهی از پیراهن های تغییر شکل یافته بود که با دقت زیادی طراحی و آماده شده بودند.این لباس ها بسیار راحت بوده و به زودی به امضای کاری این برند تبدیل شدند. با وجود اینکه از حجم ها و بافت های جدید نیز استفاده کردند این امضا را همچنان حفظ کرده اند تا کارهایشان به یادماندنی شود.

چگونگی تبدیل شدن Monse به یک برند موفق و محبوب

یکی از لباس های اولین کالکشن Monse

4.آنها هر کاری که لازم بود برای معرفی خود انجام دادند

Monse تمایل داشت لاین لباس های خود را درNet-a-Porter به فروش بگذارد اما موفق به دیدار Sarah Ruston ، نایب رئیس این برند برای خرید جهانی نشدند و در عین حال به این کار احتیاج داشتند.پس هرکاری که لازم بود از جمله linkedIn  را امتحان کردند.گارسیا در این باره توضیح می دهد  :" لارا اطلاعات تماس سارا را از طریق LinkedIn  پیدا کرد ، به او ایمیلی فرستاد و او ظرف چند ساعت پاسخ داد.فوق العاده  و به یاد ماندنی بود " 

راستون می گوید : " کیم عکس و طرح نداشت اما ایمیلی بسیار مختصر و عالی نوشته بود.احساس میکردم کار بسیار خوبی از آب در خواهد آمد  و اولین کالکشن این برند توسط یک خریدار آنلاین خریداری شد.

5.آنها خود را برای فرصت های بعدی آماده می کنند

آیا می دانستید شانس جایی است که آمادگی با فرصت رو به رو می شود؟طراحان Monse استاد آماده بودن برای فرصت ها هستند و هیچ گاه وقت خود را برای پروژه های طولانی مدتی که به آن علاقه ندارند هدر نمی دهند تا هنگامی که فرصتی پیش می آید از آن بهترین استفاده را کرده باشند.برای مثال هنگامی که سلنا گومز با استایلیست کریستین کلاسن برای تور کنسرت هایش به دنبال لباسی برای استیج است ، Monse آماده ی کار است.

چگونگی تبدیل شدن Monse به یک برند موفق و محبوب

سلنا گومز در حال اجرا با لباس Monse  در تورRevival 

آنها همچنین آماده ی پذیرفتن هرگونه فرصتی که به نفع آینده ی کاری و استعدادشان باشد هستند.پیش از پاییز 2016 ، کیم و گارسیا در یک خانه ی مد مطرح به عنوان مشاور برای کارولینا هررا کار کرده و در ماه فوریه به طور رسمی استخدام شدند.

کیم به عنوان نائب رئیس بخش طراحی و گارسیا به عنوان مشاور مشغول به فعالیت شدند.اما تصمیمی برای متوقف کردن کار Monse ندارند.

از آنجایی که در یک شرکت مطرح کار می کنند و در این رده با Ryan Roche طراح لباس های بافتنی و Brandon Maxwell که طراح لباس لیدی گاگا نیز می باشد قرار دارند ، مهم نیست که آیا به عنوان طراحان نوظهور در CFDA جایزه ای دریافت می کنند یا خیر.

این برند آینده ی روشنی در پیش دارد.همانطور که Ruston می گوید : " هیچ زنی به اجبار تمایل ندارد.همه ی آنها خواهان لباس جدیدی هستند که کس دیگری آن را برتن نکرده باشد.Monse به آنها این امکان را می دهد .لباسی با استایلی راحت و ساده که با پوشیدن آن همه متوجه خواهند شد که بدون هیج اجباری این لباس را بر تن کرده اند.از این بهتر چه چیزی میتواند باشد؟  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت