loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 83 1395/05/04 نظرات (0)

۳ مدل اصلاح مو برگرفته شده از مدل‌های نیویورک به عنوان مرکز مد

۳ مدل اصلاح مو برگرفته شده از مدل‌های نیویورک به عنوان مرکز مد

آیا تابه‌حال به مدل‌های نیویورک به‌عنوان یک مدل مو نگاه انداخته‌اید؟! مسلماً جواب شما منفی است، نیویورک به‌عنوان یک مرکز مد، تجمع بزرگی از انواع استایل ها است، از مو تا زیورآلات، بسیار دشوار است فقط از یک جنبه این شهر پرداخت.

ولی ما از این شهر برای کمک به "متخصصین آرایش موی مردان " به‌عنوان یک الگو کمک خواهیم گرفت. شغلی که در این تابستان در آمریکا بسیار پرطرفدار بوده است. هنگامی‌که در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار پای واژه "آرایشگران تخصصی " مو به میان آمد، یک شکاف بین آرایشگران گران‌قیمت و آرایشگران عادی به وجود آمد. ولی در حال حاضر در امریکا این مراکز که شامل  متخصصان می‌شود به تعداد ۱۰۰ شعبه رسیده‌اند. 

به همین خاطر ما از یک متخصص مو برای بررسی سه نوع اندازه مو، بلند، متوسط و کوتاه استفاده کرده‌ایم:

برای موی کوتاه

۳ مدل اصلاح مو برگرفته شده از مدل‌های نیویورک به عنوان مرکز مد

Mr Ryan Reynolds at the Deadpool premier in New York, February 2016. Photograph by Mr Mark Von Holden/Variety/Rex Shutterstock

آقای رایان رینولدز Rayan Reynolds

مدل مو کوتاه برای کسی که روزانه فعالیت زیادی دارد مناسب است، زیرا که مرتب کردن آن نیاز به‌وقت آن‌چنانی ندارد. می‌توانید به‌قول‌معروف دستی به سر خود بکشید و اصلاً هم بد به نظر نرسید. بهترین کار این است که مقداری از موهای پیشانی را بالا بدهید و از ژل‌های براق‌کننده استفاده کنید.

به آرایشگر خود چه بگوییم:

به آرایشگر خود بگویید یک اصلاح کامل به صورتی که نسبت کناره‌ها به بالای سر خود ۱ به ۵ باشد. سپس به او بگویید که تا جایی که ۲ الی ۳ اینچ مو در قسمت فوقانی سر باقی بماند، مو را کوتاه کند. نکته نهایی این است که: موها رو بالا بده!

چطور به این مو، حالت بدهید:

این‌که دست به مو بکشید، یک شوخی بود رو جدی بگیرید! مژده  اینکه شما به سشوار نیاز نخواهید داشت. بسته به میزان مو خودتان، از ژل استفاده کنید  و موهای خودتان رو به عقب بکشید... روی سرخود موهایتان را نخوابانید، اگر موهای پرپشتی دارید یعنی تراکم مو شما بالا است توصیه می‌کنیم یک‌بار در جهت خلاف مو خودتان از پشت سر به جلو ژل بکشید، در این صورت نیاز به حالت‌دهنده کمتری خواهید داشت. ولی اگر مو کم‌پشت دارید همان چند بار در جهت موهای خودتان دستتان را بکشید.

برای موی متوسط
۳ مدل اصلاح مو برگرفته شده از مدل‌های نیویورک به عنوان مرکز مد

Mr Devendra Banhart in Los Angeles, June 2016. Photograph by Ms Stefanie Keenan/Getty Images for Harriett Buhai Center for Family Law

آقای دوندرا بنهارت DEVENDRA BANHART

در اصطلاح این نوع مو و اصلاح آن به " شل و پف کرده " معروف است. اصلاح این مو درعین‌حال که زمخت و حالت دار است، باید به‌صورت آزاد و بدون حالت خاصی باشد. جناب جیمز دین James Dean یکی از بهترین این مدل موها را داشت. ایشان همیشه تعادل در رها و حالت دار بودن رو رعایت می‌کرد.

به آرایشگر خود چه بگوییم:

به آرایشگر خود بگویید می‌خواهید که موهایتان یک پف در طول سر داشته باشد ولی موها از جلو به عقب کوتاه‌تر شود. منظورم این است که با کاهش پف موی سرخود، طول موهایتان هم کاهش پیدا کند. موهای کوتاه باعث خواهد شد پف موهای بلند جلو در حالت آزاد خودشان حفظ شود.

چطور به این مو، حالت بدهید:

موهای خود را با شانه و سشوار از جلو به عقب خشک‌کنید و یا اگر موهای حساس دارید چندین بار حوله را در جهتی که موهایتان آزاد است بکشید. هیچ‌کدام از این کارها به ثبات موهای شما کمکی نخواهد کرد بنابراین تا می‌توانید قسمت اصلی و جلو پیشانی را پف دهید.  وقت بیشتری برای این قسمت از موهایتان صرف کنید. اگر کم‌حوصله‌اید با دستتان این کار را انجام بدهید.

برای موی بلند

۳ مدل اصلاح مو برگرفته شده از مدل‌های نیویورک به عنوان مرکز مد

Mr Andrea Pirlo in New York, February 2016. Photograph by INF Photo

آقای آندره پیرلو Andrea Pirlo

تمام کسانی که آرایشگر مو هستند این مدل مو را به‌خوبی می‌شناسند. مدل این استایل مو، کسی نیست جز اندره پیرلو محبوب ما. برای ایجاد تنوع در این آرایش مو، می‌توانید کمی موهایتان را به جلو شانه کنید.

به آرایشگر خود چه بگوییم:

به آرایشگر خود بگویید موهایتان را در طول یقه‌تان کوتاه کند. سه تا سه و نیم اینچ در کناره‌ها، با روش مربعی به سمت عقب پیش برود. موهای بلند رو در قسمت جلویی به حال خود بگذارد؛ بنابراین شما می‌توانید همیشه موهایتان رو به عقب شانه کنید.

چطور به این مو، حالت بدهید:

توصیه ما به شما استفاده از ژل‌های حالت‌دهنده است، اگر می‌خواهید می‌توانید از براق‌کننده مو استفاده کنید تا یک طیف نوری همیشه روی موهای شما باقی بماند. برای ایجاد یک ساختار در موهایتان می‌توانید از ژل‌های حالت‌دهنده استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت