loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 141 1394/08/07 نظرات (0)

صحیح ترین متد استفاده از مرطوب کننده های پوست

صحیح ترین متد استفاده از مرطوب کننده های پوست

شما حتما در طول روز از محصولات مراقبت پوستی زیادی استفاده می کنید، اما مرطوب کننده های پوستی از همه مهم تر هستند، ولی با این حال خیلی از ما نحوه استفاده صحیح از آنها را نمی دانیم و اکثرمان یک بار صبح ها و شاید هم چند باز در طول روز از مرطوب کننده ها استفاده می کنیم.

مرطوب کننده ها به این دلیل که به پوست شما آبرسانی می کنند، اهمیت فراوانی دارند، آنها پوست شما را از خشکی و ترک ترک شدن حفظ می کنند و در نهایت پوستی صاف و نرم را برایتان به ارمغان می آورند.

وظیفه مرطوب کننده ها چیست:

علاوه بر آبرسانی به پوست، آنها حتی می توانند چربی پوست شما را تنظیم کنند، یک مرطوب کننده خوب باید عایقی بین پوست شما و آلودگی های محیطی باشد، البته این به معنی بستن منافذ پوست شما نیست، بلکه به معنی محافظت پوست شما از آلودگی های محیطی است.

البته این را هم مد نظر داشته باشید که با تغییرات سنی و هم چنین تغییرات آب و و هوایی نیازهای پوستی شما هم تغییر می کند. شما هنگام انتخاب یک مرطوب کننده خوب باید همه این موارد را در نظر بگیرید، اگر هم نگران چین و چروک هایتان هستید ضد آفتاب بهترین پیشنهاد به شما می تواند باشد.

صحیح ترین متد استفاده از مرطوب کننده های پوست

بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده ها:

بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده ها هنگامی است که شما صورت تان را با پاک کننده ها می شویید، زیرا بعد از شستن صورت تان تمام چربی ها و آلودگی ها از بین رفته و صورت شما آماده جذب ویتامین هاست، در این حالت از پاک کننده هایی که حاوی ویتامین های سی و ای هستند استفاده نمایید، زمان دیگری که برای استفاده از مرطوب کننده ها پیشنهاد می شود صبح هاست، اگر قبل از خواب قصد استفاده از مرطوب کننده ها را دارید، بهتر است ابتدا صورت خود را بشویید سپس از آنها استفاده نمایید.

اگر پوست حساسی دارید از کرم های مرطوب کننده شبانه استفاده نمایید، ولی روزانه آنها قوی تر هستند زیرا برای محافظت از پوست شما در برابر نورآفتاب و آلودگی ها طراحی شده اند،اما چون شب ها پوست نیاز به تنفس دارد، نوع شبانه آنها ضعیف تر است.

 

صحیح ترین متد استفاده از مرطوب کننده های پوست

بهترین مقدار برای استفاده از مرطوب کنند ها:

واقعیت این است که استفاده زیاد یا کم از موطوب کننده ها بستگی به شرایط آب و هوایی دارد اگر مقدار زیاد استفاده کنید پوست تان مستعد آکنه خواهد شد، مخصوصا اگر در فصول گرم سال هم باشید، ولی در فصول سرد، ‌باید مقداربیشتری استفاده کنید، مخصوصا اگر پوست خشکی هم دارید.

البته بعد از استفاده زیاد یا کم از مرطوب کنندها پوست شما واکنش نشان می دهد، به طور مثال شاید شما به عقیده خودتان مقدار زیادی استفاده می کنید اما باز هم پوست تان خشک است، این یعنی این که شما باید مقدار بیشتری استفاده نمایید.

هدف ما از استفاده ی مرطوب کننده ها:

در واقع مرطوب کننده ها از مهم ترین نیازهای پوستی شما هستند، که حتما باید در طول روز استفاده شوند، اگر مرطوب کننده های حاوی ویتامین سی را استفاده نمایید، خیلی بهتر است، اگر دوست دارید همیشه پوستی نرم و شاداب داشته باشید، مرطوب کننده ها را فراموش نکنید

صحیح ترین متد استفاده از مرطوب کننده های پوست

مرطوب کننده های پوست


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت