loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 47 1395/05/03 نظرات (0)

اجازه دهید فرزندتان خودش لباس انتخاب کند (بخش اول)

انتخاب لباس کودک

آیا باید اجازه دهید فرزند سه‌ساله‌تان هر لباسی که دوست داشت را خودش بپوشد؟

بسیاری از مادران به این فکر می‌کنند که روی لباس فرزندانشان کنترل داشته باشند و این که چه محدودیت‌هایی برایشان داشته باشند. کودکان در سنین مختلف به فکر انتخاب لباسشان هستند و مادرانشان می‌گویند که در سنین بین 2 تا 4 سال شروع به کنترل لباس‌های کودکشان می‌کنند.

ممکن است ناگهان فرزند 2 ساله شما نظرات محکمی درباره لباس‌هایش بدهد و بگوید که چه دوست دارد بپوشد؛ مثلا ممکن است یک شلوار تنگ را برای روزی گرم در تابستان انتخاب کند یا این که در میانه زمستانی سرد و برفی، تصمیم بگیرد صندل به پا کند!

اما تشویق کودکان به انتخاب لباس کاری سالم است. سیتلالی رودریگس، کارشناس لباس می‌گوید: «من تلاش می‌کنم به تصمیمات فرزندم احترام بگذارم. کودکان سبک خود را دارند، خلاق هستند و به‌ویژه من عاشق نحوه ترکیب رنگ‌ها و الگوها از طرف آنها هستم.

مهم‌ترین چیز این است که به تصمیمات کودک خود احترام بگذارید. آنها نیاز دارند که در هنگام پوشیدن لباس راحت باشند و شاد. پس بگذارید مساله ساده باشد و بگذارید کودکانتان از لباس پوشیدن لذت ببرند!»

انتخاب لباس کودک

اما در هر حال، نکاتی وجود دارد که مادران باید رعایت کنند. این نکات را در این دو مقاله بررسی می‌کنیم.

1. لباس‌های موجود را محدود کنید

لباس‌هایی که کودکتان می‌تواند ببیند را محدود کنید. برای مثال لباس‌ها و کفش‌های فصلی را در جعبه‌ای دور از دید بگذارید. لباس‌ها را دسته‌بندی کنید و از چشم او دور نگه دارید. همچنین لباس‌هایی که برای کودکتان دیگر تنگ شده را حتما از چشم او دور کنید.

همچنین در خریدهای خود دقت داشته باشید. می‌توانید لباس‌های کودکتان را به انتخاب خودتان بخرید و سپس از او بخواهید که خودش انتخاب کند چه لباسی را دوست دارد بپوشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت