loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 119 1395/04/27 نظرات (0)

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

لنز های چشمی رنگی، برای تغییر رنگ چشم طبیعی شما استفاده می‌شوند و لنزهای طبی، لنزهایی هستند که توسط پزشک تجویز می‌شوند و برای اصلاح دید به کار می‌روند. برای زیبایی بیشتر، افراد از لنزهای رنگی استفاده می‌کنند. انتخاب رنگ مناسب برای لنز در افزایش زیبایی شما موثر است. به نکات زیر توجه کنید:

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

اطلاعاتی درباره لنز:

لنزهای رنگی، رنگ عنبیه چشم شما را تغییر می‌دهند؛ رنگ لنز ممکن است رنگی تقریبا شبیه به رنگ طبیعی چشم‌های شما باشد و تنها رنگ چشم‌های شما را تیره‌تر و یا پررنگ تر کند و زیبایی چشم‌هایتان را بیشتر کند. این لنزها رنگ طبیعی چشم شما را بطور کامل تغییر نمی‌دهند. البته کارایی این لنزها در افرادی که رنگ طبیعی چشم‌های‌شان تیره است، نسبت به کسانی که رنگ چشم‌های‌شان روشن است، کمتر است.  و یا لنزها ممکن است رنگی کاملا متفاوت داشته باشند که رنگ چشم شما را کاملا تغییر دهند.

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

مثلا اگر رنگ چشم‌های شما قهوه ای است و می‌خواهید آن را به سبز تغییر دهید، باید از این لنزها استفاده کنید. این لنزها معمولا لنزهای مات هستند و رنگ عنبیه چشم شما را کاملا تغییر می‌دهند. لنزهای رنگی در چشم‌های هر کسی متفاوت به نظر می‌رسند و امکان ندارد در چشم دو نفر به یک رنگ دیده شوند. 

انواع پوست و بهترین رنگ های لنز متناسب با آن ها:

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

 پوست‌های تیره: 

افرادی که دارای پوست‌های تیره هستند، بهتر است از لنزهایی با رنگ‌های طبیعی چشم از جمله قهوه ای، عسلی، فندقی و ... استفاده کنند. رنگ‌های روشن مانند آبی و سبز گزینه مناسبی برای آنها نیست؛ چرا که چهره آنها را مصنوعی نشان می دهد.

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

 پوست های معمولی: 

افرادی که دارای پوست‌های معمولی هستند، برای انتخاب رنگ لنز تنوع بیشتری دارند. لنزهایی با رنگ های قهوه ای، عسلی، فندقی، سبز، طوسی و حتی بنفش برای آنها مناسب است. این رنگ ها تکمیل کننده رنگ پوست آنها است.

نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست صورت

پوست های روشن:

افرادی که دارای پوست های روشن هستند، بهتر است از لنزهایی با رنگ های روشن استفاده کنند. این رنگ‌ها شامل: آبی، بنفش، فیروزه ای و عسلی است. 

درنتیجه، در هنگام انتخاب بهترین رنگ لنزی که با پوست شما متناسب باشد، به تمام این نکات توجه کنید تا لنز رنگی ، شما را جذاب‌تر نشان دهد. در صورت انتخاب رنگ نامناسب، ممکن است چهره شما مصنوعی به نظر برسد و زیبایی شما کاهش پیدا کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت