loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 57 1395/04/03 نظرات (0)

۶ روش برای داشتن سفر کم‌خرج‌ در تابستان

۶ روش برای داشتن سفر کم‌خرج‌ در تابستان

وقتی صحبت از تعطیلات می‌شود، همه ما قاعدتا به فکر سفرهای تابستانه می‌افتیم و برای تابستان خود برنامه ریزی می‌کنیم. ممکن است برای رفتن به مراسم روز شکرگزاری، کریسمس یا عید سال نو برنامه ریزی کرده باشید، اما باید بدانید که مسافرت در این روزهای سال همیشه با ترافیک و شلوغی همراه است. برای کاهش هزینه‌های اضافی در تعطیلات، گذراندن وقت کمتر در ترافیک و هتل‌های از پیش رزرو شده، ما به سراغ چریل رزنر، مدیر عامل اجرایی وب سایت مسافرتی stayful.com رفتیم تا بهترین و اقتصادی‌ترین نکات مسافرتی را به ما پیشنهاد کند. او 6 راه برای داشتن یک مسافرت مقرون به صرفه را عنوان کرد که در ادامه بیان شده اند:

1) رزرو‌های طولانی‌ مدت را خیلی زود انجام ندهید.

Rosner می‌گوید: "اغلب مردم دوست دارند که برنامه‌های مسافرتی طولانی مدتشان را خیلی زود رزرو کنند که این کار گاهی اوقات منجر به پرداخت هزینه اضافی برای خدماتی می‌شود که به راحتی می‌توان از تخفیف‌هایی که بعدها به آنها تعلق می‌گیرد استفاده کرد. برای مثال، وب سایت stayful به شما اجازه می‌دهد که اتاق‌های هتل محل اقامتتان را تنها تا 30 روز رزرو کنید و هتل‌ها هم مایلند که در صورت خرید لحظه آخری قیمت بهتری به شما ارائه دهند چون آنها هم می‌خواهند که اتاق‌های خالی شان را هر چه زودتر پر کنند و به فروش برسانند."

۶ روش برای داشتن سفر کم‌خرج‌ در تابستان

2) روزهای تعطیلی و سفر خود را با انعطاف بیشتری انتخاب کنید.

Rosner پیشنهاد می‌کند در طول هفته‌های کاری به مسافرت بروید، چون اغلب هزینه‌ها از جمله هزینه‌های حمل و نقل هوایی در این مدت ارزان‌ترند. 

3) سفرتان را برای روز سه شنبه رزرو کنید.

به گفته Rosner، سه شنبه بهترین روز برای صرفه جویی در هزینه رزرو اتاق در هتل، هزینه‌های سفر و پرواز است.

4) حومه شهر هم گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات است.

Rosner می‌گوید: "مردم معمولا زمان تعطیلات از شهرهای شلوغ و بزرگ خارج می‌شوند. برای مثال، شهر نیویورک، بوستون و شیکاگو را در نظر بگیرید. این شهرهای بزرگ پر از مکان‌های دیدنی و خوشگذرانی برای تعطیلات هستند و اگر بخواهید در روز شکرگزاری یا کریسمس در این شهرها بمانید، قطعا فرصت بهتری برای گذراندن تعطیلات خواهید داشت چون در این روزهای خاص، هتل‌ها به شدت مترصد این هستند که اتاق هایشان خالی نماند و آنها را به فروش برسانند حتی با قیمت پایین تر."

۶ روش برای داشتن سفر کم‌خرج‌ در تابستان

5) سعی کنید جاذبه‌های گردشگری عجیب و غریب را امتحان کنید.

Rosner پیشنهاد می‌کند: "به هر شهری که وارد می‌شوید و قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن شهر را دارید، سعی کنید در راه مکان‌هایی که انتخاب می‌کنید ترافیک کمتری وجود داشته باشد تا به این ترتیب هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا کند. وانمود کنید که اهل همان شهر هستید و از افرادی مانند نگهبان هتل در مورد آداب و رسوم مردم بومی آن شهر پرس و جو کنید تا بتوانید مثل آنها رفتار کنید."

6) جمعه شب را برای اقامت در هتل انتخاب کنید.

اغلب افرادی که به تعطیلات می‌روند، چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند و روز جمعه هم به محل زندگی خود باز می‌گردند، به این ترتیب جمعه شب‌ها هم تعداد اتاق‌های خالی بیشتری برای اقامت وجود دارد و هم قیمت این اتاق‌ها چون باید به هر طریقی پر بشوند قاعدتا ارزان‌تر خواهند بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت