loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 219 1395/04/27 نظرات (0)

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

انواع کلاه‌های تابستانه کودکان

شما می‌توانید با کلاه‌های زیبا، از سر کودتان در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کنید و در عین حال، ظاهر او را جذاب‌تر کنید. با انتخاب کلاه‌های زیبا در رنگ‌های جذاب تابستانه، کمد لباس کودکتان را رنگارنگ کنید. 

مدل‌های کلاه‌های تابستانه برای تابستان

شما می‌توانید کلاه‌های تابستانه را در انواع محتلف مدل‌ها و رنگ‌ها پیدا کنید.؛ بنابراین انتخاب کلاهی که به کودکتان بیاید و او را جذاب‌تر نشان دهد، آسان است. کلاه‌ها انواع مختلفی دارند؛ بعضی از آن‌ها فقط برای افزایش زیبایی بیشتر استفاده می‌شوند، ولی تعدادی از آن‌ها در محافظت از سر و پوست در برابر اشعه‌های خورشید کارایی دارند.

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Sun Hats:

محافظت از کودکتان در برابر اشعه‌های خورشید، ضروری است. کلاه‌های مختلفی در بازار موجود هستند که این ویژگی را دارند. برای محافظت حداکثر، از کلاهی استفاده کنید که پارچه آن اشعه‌های خورشید را مسدود می‌کند. کلاهی مناسب کودکتان است که نقابی پارچه‌ای برای پشت گردن داشته باشد تا از پوست گردن و شانه‌های او در برابر نور خورشید محافظت کند. 

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Bucket Hats:

این کلاه برای سفر مناسب است. این مدل کلاه، هم از کودک شما در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند و هم ظاهری جذاب دارد. پارچه اغلب این کلاه ها، اشعه‌های خورشید را مسدود می‌کند. برای اینکه کودکان نوپا و پر جنب و جوش، نمی‌توانند کلاه را روی سر خود نگه دارند و از سر آن‌ها می‌افتد، هنگام خریدن این مدل کلاه، به دنبال کلاهی باشید که دارای بند باشد و این بند زیر چانه او بسته شود؛ در اینصورت کلاه از سر کودکان نمی‌افتد.

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Baby Caps:

اگر  فشن و زیبا بودن کلاه، بیشتر از قابلیت محافظت از سر و صورت در برابر اشعه‌های خورشید، برایتان مهم باشد، هیچ کلاهی بهتر از این مدل کلاه برای کودکتان نیست. این کلاه، برای مراسم رسمی‌ای که در طول ماه‌های گرم سال برگزار می‌شوند و یا گرفتن عکس پرتره از کودکتان، بسیار مناسب است.

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Bonnets:

دختر شما با پوشیدن این کلاه، ظاهری کلاسیک و قدیمی پیدا خواهد کرد. به دلیل داشتن لبه، بیشتر این مدل کلاه‌ها، از صورت کودکتان در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند. این کلاه ها، در مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون موجود هستند. دنبال کلاهی باشید که بند داشته باشد و بتوانید آن را اندازه سر کودکتان بکنید. 

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Reversible Hats:

اگر کلاهی می‌خواهید که بتوانید آن را  با لباس‌های مختلف سِت کنید، این مدل کلاه گزینه مناسبی برای شماست. این مدل کلاه، دو رو است و طرح و رنگ پارچه دو طرف آن با یکدیگر متفاوت هستند و به راحتی می‌توانید آن را با رنگ‌های مختلف لباس سِت کنید. کلاهی را انتخاب کنید که رنگ یک طرف آن ساده و طرف دیگر طرح دار و در رنگی دیگر باشد. 

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Baseball Caps:

هم دختران و هم پسران، با پوشیدن این مدل کلاه، ظاهری اسپورت پیدا خواهند کرد. این مدل  کلاه، مدلی راحتی است و به خوبی از سر و پوست کودک شما در برابر اشعه‌های خورشید محافظت           می‌کند. برای اینکه این کلاه بهتر اندازه سر کودکتان شود، کلاهی را انتخاب کنید که بند داشته باشد و بتوانید آن را سایز سر کودکتان کنید؛ با انجام این کار، دیگر با وزش باد و ... کلاه کودکتان نمی‌افتد. 

 کلاه تابستانه بچه گانه,کلاه آفتابگیر بچه گانه

Waterproof hats:

اگر قرار است که کودکتان چندین ساعت در بیرون از خانه زیر باران باشد، استفاده از این کلاه برای خشک نگه داشتن سر و صورت او گزینه خوبی است. این مدل کلاه مناسب اردو، شنا کردن و دیگر فعالیت‌های بیرون از خانه است. برای اینکه باران به صورت کودکتان نخورد، نوع لبه‌دار این مدل کلاه را برای او بخرید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت